BU BLOGDA ARA

28 Ocak 2014 Salı

Nail Desings for Valentine's Day - Hearts

Sevgililer gününe az bir zaman kaldı.Sevgileler günü konseptli her şey şu sıralar revaçta.Ben de sevgililer günü için bir kaç nail art çalışması yaptım.Öncelikle sevgili +Coco Bolinho nun giydiği kapli bluz dan ilham aldığım çalışmayla başlamak istedim.


Çalışmayı, beni uzunca zamandır takip edenlerin benden birşeyler öğrendiğini varsayarak kolay olarak derecelendiriyorum.Yüzük parmağı tırnağına beyaz oje,diğer tırnaklara ise Flormarın bordo ojesini uyguladım.Kalplerin tepesini oluşturmak için noktalama aletiyle birbirine bitişik iki nokta koydum.Daha sonra gene aynı noktalama aletiyle o noktaların alt ucundan başlayarak v şekli çizip ,kalpleri oluşturdum.inçe uçlu fırçayla da gereken yerlere düzeltmeler yaptım.



Yüzük parmağımdaki taşları henüz kurumamış ojenin üzerine yapıştırıyorum.o yüzden beyaz ojenin ikinci katını taşları takmadan hemen önce sürdüm.Islattığım kürdanı taşların üzerine dokundurarak taşları kürdana alıp ojenin üzerine yerleştirdim.Biraz seri davranmak gerekiyor ki taşların hepsi sağlamca yapışsın.



Baz rengi ve kalplarin rengini,büyüklüğünü ,yerlerini değiştirerek yapabileceğiniz bir çalışma.Sevgililer günü tırnaklarınız neden kalplere boğulmasın? Deneyin ^_^

Sevgiler..





3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuşş ben de tırnaklarımla uğraşmayı seven biri olarak bayıldım :) ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)