BU BLOGDA ARA

20 Ocak 2014 Pazartesi

Inspired by Fashion # 9 - Complicated

 Podyum görüntüleri arasında kaybolmayı çok seviyorum, kendime kocaman bir arşiv oluşturdum.Bu da özgün nail art çalışmaları anlamına geliyor,yuppiii!!!


Bu seferki süslemem karışık şekillerden oluşuyor.Başlık 'Complicated' ama yapılış çok basit:)  Baz ojeyi uyguladıktan sonra ince uçlu fırçayla istediğiniz yerlere şekilleri çiziyorsunuz, hepsi bu kadar.
Ama eğer ince uçlu fırçanız yoksa kürdanla bile kolayca yapabileceğiniz bir çalışma.Kürdanı ojeye batırıp hafifçe yüzeyde gezdirerek de yapabilirsiniz.


Avon ojeyi daha öncede kullanmış yazısını yazmıştım.Ojenin yapısını seviyorum.Sarı olmasına rağmen rengini de iki katta veriyor olması çok çok iyi bir özellik:) 



Zorluk derecesi oldukça basit seviyede, iki ele yardımsız yapılabilecek sadece 20 dakikanızı sizden çalabilecek bir çalışma bu.Duruşu da leopar tırnaklara benziyor ama daha basite indirgenmiş hali.


                       Sonucu ben sevdim,ya siz?? Yorumlarınızı eksik etmeyin.



                                                             Sevgiler..



8 yorum:

  1. çok tatlı kolay da görünüyor deneyebilirim bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım leopara yakın ama çalışması kolay :) Kesinlikle başarılı olacaksındır..

      Sil
  2. That's a perfect match to that skirt - very pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yay!! I was waiting to hear 'perfect match' thank you :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş yine,harikasın! :)
    Sarı seven biri olarak sarı ojeye vuruldumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeyi ben de çook seviyorum sarı sevmeme rağmen hem de:) Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. ama çok hoş olmuuuuş :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)