BU BLOGDA ARA

10 Ocak 2014 Cuma

Inspired by Fashion #8 - Striped

Bugünkü moda parçası bir şort.Bu çalışmayı yapıp yapmamakta kararsız kalmıştım ama deneyip sevince bütün tırnaklarıma uyguladım.


Yapımı çok çok basit.İki elinize de kolayca uygulayabilirsiniz.çizgiler düzensiz olduğu için hata kaldırır ;)
Baz ojeyi uyguladıktan sonra,tırnağın iki yanına yeşil dikine çizgiler çizilir.Sonra da siyah dalgalı şeritler yapılır.Hepsi bu kadar.
Bu çalışmada kullanılan tek şey ince uçlu fırça, çok basitmiş değil mi?










Gösterişsiz bir çalışma oldu.Bir çoğunuzun tercih etmeyeceği bir görüntü olduğunu düşünüyorum ama çok kolay bir nail art çalışması yapmak isteyenler için örnek olabilir.Düşüncelerinizi paylaşmayı ihmal etmeyin..



Sevgiler..

8 yorum:

  1. My first thought was fabric - before I knew from where the inspiration cam - great and beautiful work!

    YanıtlaSil
  2. Bak yorumsuz bırakmayın demişsin ondan yazıyom :) açık söyliyim benim hoşuma gitmedi bu tasarım tatlım be :( sen kendi tasarımını kendin yap bence bu insnlar modadan anlamıyor yalnış örnek oluyorlar böyle bizede .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cok gosterisli olmadi farkindayim ama bazen kolay calismalar yapmak da gerekiyor ;) Yorum yazan ellerine saglik canim

      Sil
  3. Tan yapilisini adım adım göstermelisiniz sanki ole daha iyi anlar yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda dogru soyluyorsunuz ama gece calistigim icin yapim asamasini net fotograflama imkanim olmuyor..Oglen saatlerinde yaptigim calismalari fotograflamaya calisacagim.

      Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)