BU BLOGDA ARA

6 Ocak 2014 Pazartesi

Geometric Desing on China Glaze- For Audrey

Bu aralar geometrik desenli çalışmalar yapmaya bayılıyorum.İçime kızılderili ruhu kaçtığından şüphe etmeye başladım,bu kadar geometrik şekil hastası değildim yoksa :)


 Bu çalışma oldukça basit.Baz ojeyi uyguladıktan sonra, istediğiniz renk ojeyle ince uçlu fırça kullanarak istediğinin şeklin sınırlarını çizin.Sonra sınırları taşırmadan şeklin içini doldurun.Gene ince uçlu fırçayla siyah  çizgileri de uygulayınca çalışma bitmiş oluyor.Sağ ele de uygulanabilecek bir çalışma,bu kadar muntazam olmaz belki ama yapılabilir.



Bu geometrik desenlerin ben de bu kadar takıntı haline gelmesinin bir sebebi de kolay yapılıyor olması.Maksimum 10 dakikamı aldığı için çarçabuk yapıp,şık tırnaklara sahip olabiliyorum.





Umarım siz de benim kadar seversiniz bu çalışmaları,zira bir çok kez göreceksiniz :)

Sevgiler..



4 yorum:

  1. Oh, I love this one, the colors match so well and the nail art is just perfect!

    YanıtlaSil
  2. bayıldıııım harika gözüküyor ellerine sağlık :) tembelliği bırakıp bende birşeyler yapmalıyım zira canım çekti ;) =D

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ve şık olmuş :) buarada sana tweeterdan dm göndermiştim :( ya görmedin ya yazmak istemedin canın sağolsun her ikisi içinde :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa çok güzel olmuş Gonca. :)
    Eline sağlıık :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)