BU BLOGDA ARA

15 Ocak 2014 Çarşamba

Flormar Passionate Dots Jel Eyeliner - PD31

Flormar Passionate Dots ürünlerinden kullandığım far paletinden ve ojeden daha önce bahsetmiştim.Serinin denediğim 3. ürünü siyah jel eyeliner oldu. Bu eyeliner da bu serinin başarılı olduğu konusundaki kanımı destekler nitelikte izlenim oluşturdu.


Ürün şipşirin 2.2 gr'lık bir ambalajda.Tepesinde oldukça kullanışlı basık küçük bir fırçası var.Fırçanın kullanımı oldukça rahat.İstenilen incelikte eyeliner çekmeye olanak sağlıyor.


Eyeliner oldukça yumuşak yapılı.Fırçaya çok kolay geliyor.Fırçanın hafifçe ucunu dokundurarak aldığım ürünle önce eyeliner hattını belirliyorum.Daha sonra fırçanın ucuna ilk seferden daha fazla ürünü alıp hattın üzerinden geçerek simsiyah eyelinerımı çekmiş oluyorum.Islak bir his bırakmıyor ama sabitlenmesi -kalem eyelinerlar gibi tam sabitlenmiyor,unutup gözünüzü ovalarsanız dağılacaktır- biraz zaman alıyor,bu da düzeltme yapma imkanı sağladığından ben ve benim gibi eyeliner çekme konusunda henüz acemi olanlar için oldukça iyi bir özellik diye düşünüyorum.Ve gene yapısı itibariyle fırçayla dağıtılarak 'smokey' efekt yaratılabilir.



Eyelinerın kalıcılık süresi de oldukça iyi, bozulmadan 7-8 saat duruyor.Göz kapaklarımın yağlı olmadığını belirmeden geçemeyeceğim zira eyelinerın yapısı yumuşak olduğundan ve tam sabitlenmediğinden yağlı göz kapaklarında dağılma yapma ihtimali çok yüksek.



Ürünün fiyatı 15 TL.Tam sabitlenmeme sorunu dışında sorunu olmayan güzel,kullanışlı bir ürün bana göre. Göz kapakları yağlı olmayanlar deneyebilir.
Deneyenler de gözlemlerini paylaşırsa sevinirim.

Sevgiler..




6 yorum:

  1. bu tür eye linerlar net bi.r çizgi oluşturmuyor o yüzden daha doğal bir etki yaratıyor bence her makyaj çantasında bulunmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda net cizgileri daha cok seviyorum sanirim ama bunun daha dogal durdugu bir gercek.Tam gunluk kullanmalik :)

      Sil
  2. I have their gloss and love it :) beautiful review...

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you hun!! I love it too:)

      Sil
  3. eyeliner sürüldüğünde daha keskin çizgileri sevdiğim için bu ürün pek hoşuma gitmedi. Fakat ürünün fırçasıyla uygulanıp sonra dağıtılınca güzel bir smokey eye elde edilebilir gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Net cizgilerin daha hos durdugu fikrine katiliyorum, ama o tarz eyelinerlar hata kaldirmiyor..Henuz acemi oldugumdan ve gunluk kullanima daha uygun buldugumdan sklikla bunu tercih ediyorum.Smokey efekt icin oldukca uygun, haklisin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)