BU BLOGDA ARA

2 Ocak 2014 Perşembe

Flormar Passionate Dots Eye Shadow Palette/ Far Paleti PD41

Flormar Passionate Dots serisi çıkalı uzun bir zaman oldu.Serinin dokulu ojesini deneyip çok sevmiştim.Makyaj ürünleri de elime geçeli uzun bir zaman oldu, bir çok kez bu paletle makyaj yaptım.Yeterince fikir sahibi oldum.


Bu serinin ambalajı oldukça sevimli.Görsel açıdan çok doyurucu buldum. Kapağında bulunan kocaman ayna kullanışlı.İçinden çıkan aplikatör standart sünger aplikatörlerden.O aplikatörleri artık makyaj yapmak için kullanan kimse kalmadı sanırım,herkes fırçalara geçiş yaptı. Gerçi hiç yoktan iyidir,acil durumlarda iş görebilir :)


PD41 no.lu paletin içinde, kimisi ışıltılı kimisi mata yakın özellikte 8 adet far var.Renklerin bazıları bana hitap etmese de genel olarak kullanışlı renklerden oluşan bir palet.


Birinci sıradaki mat beyaz farı kullanacağımı hiç sanmıyorum,pigmentasyonu oldukça zayıf bir far.
İkinci sıradaki far ise sedefli krem rengi bir far.Bu farı kaş altlarıma uyguluyorum, pigmentasyonu orta seviyede.
Üçüncü sıradaki kahve tonlardaki far ışıltılı ve pigmentasyonu iyi. 
Dördüncü sıradaki sarı far daha az ışıltı içeriyor,pigmentasyonu zayıf.
Beşinci sıradaki yeşil farı çok sevdim.Işıltılı koyu yeşil-haki tondaki farın pigmentasyonu oldukça iyi.
Altıncı sıradaki mavi far mata yakın özellikte ve pigmentasyonu zayıf.Çok fazla kullanacağımı sanmıyorum, tonunu da sevmedim.
Yedinci sıradaki far gül kurusu renkte,ışıltılı ve pigmentasyonu iyi.Bu far da sık kullanabileceğim renkte,doğal duruyor.
Son far ise mor.Çok az ışıltı içeriyor,pigmentasyonu orta seviyede.

Paletteki farların pigmentasyonlarında belirli bir standart yok. Farların tozutma ve dökülme problemi olamaması artı özelliklerinden.Zaman geçtikçe çizgilere dolma sorunu da yok.Kalıcılıkları renklere göre farklılık gösteriyor, ama genel olarak bakılacak olursa iyi.Far bazıyla kullanıldığında daha kolay renk veriyor.Ayrıca far bazı renklerin canlı görünmesini sağlıyor.Kalıcılık da artıyor.


Burada da az çok pigmentasyonlarının nasıl olduğu belli oluyor.
Gelelim göz makyajıma;
Hala makyaj yapma konusunda iyi olmasam da hem denediğim makyajlar hakkındaki görüşlerinizi almak için hem de farların duruşunu görebilmeniz için fotoğraf ekliyorum.Sevdiğim iki rengi kullanarak bir makyaj yaptım,benim gibi başlangıç seviyesindeki biri için iyi bir sonuç olduğunu düşünüyorum.




Makyajda kullandıklarım;
3.Flormar Passionate Dots Far paletinden 1-2 ve 3 numaralı farlar. 
5.Rimmel London Accelerator Endless Maskara

Paletin fiyatı 27.50 TL ve ağırlığı 20 gr.Fiyat performans açısından benden geçer not aldı.
Palet ve makyajım hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

17 yorum:

  1. renk geçişleri gayet güzel olmuş, gözlerine de maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ay arkadaşııım kaşlar gözler süper! palet merak ettiğim bir üründü ancak far fazlalığımı düşününce vazgeçmiştim, eee 2-3 renk için de alınmaz kiii:) indirime girerse denerim:=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sendeki farları önümüzdeki 20 yıl bitiremeyeceğini düşünürsek almaman iyi olmuş:) Beğenmene sevindim kuzum :)

      Sil
  3. uyugladıgın tonlama cok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. Renkler palette pek iç açıcı durmuyor ama makyajını görünce bayıldım =) Çok güzel tonlamalar yapılabilir güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palette gerçekten cezbedici değil ama kullanınca sevdiriyor kendini kuzum:) Beğenmene çok sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Palet beni cezbetmemişti; ama makyaja bayıldım!!! Ellerine sağlık güzellik!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Başak'ım.Sizden böyle yorumlar gelince kendimi çok iyi hissediyorum :)

      Sil
  6. renkler ve gözler muhteşem ;)

    YanıtlaSil
  7. özellikle göz rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. İndirime girmiş 8.75'e düşmüş fiyat çok çookk cazip ama pek far kullanmadığım için alsam mı almasam mı kararsız kaldım :) Ayrıca denemen bence çok başarılı

    YanıtlaSil
  9. Essence baz kaç saat dayanıyor

    YanıtlaSil
  10. Bu iki rengin arasına sarı da yakışırdı tatlım. Ama temelde güzel olmuş. Ben yeni aldım. Mavi ve beyaz dışındaki tüm renkleri severek kullanıcam.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)