BU BLOGDA ARA

30 Ocak 2014 Perşembe

Elite Volumizes Up to 6X Maskara

Elimdeki Elite ürünleri yorumlamaya devam ediyorum.Firma oldukça cömert bir paket göndermişti deneyimlemek,yorumlamak biraz uzun sürdü :) Yorumladığım diğer ürünlerin linkini yazının en altına koyacağım.Hepsini topluca okumak istersiniz belki.


Bugünkü konuğumuz Elite markasının 6 kata kadar volüm veren maskarası.Maskarayı yapısal özellikleri açısından genel olarak sevdim.Ambalaj konusundaki fikrim aynı firmanın acilen iyileştirmeye gitmesi gerekiyor.Biliyorumki ben ve benim gibi bir çok kişi ürünleri alırken ambalaj kalitesine önem veriyor.Daha albenili,sağlam ambalajlar ürünü görsel olarak ön plana çıkardığı için,ürünün alınabilirliğini artırıyor.Yanılıyor muyum??




Maskaranın fırçası kısa ve sık uzantılardan oluşan kıl fırça, ben plastik fırçalı maskaraları daha çok seviyorum.Böyle fırçalarda ürün sanki fırçanın bazı noktalarında daha yoğun bulunuyor.Bu fırçada da bu sorunla karşılaştım.Fırçayı çıkardıktan sonra sıyırarak fazla ürünü alıyorum.
Sonra uygulamak oldukça rahat oluyor.İlk uygulandığında hafif bir ıslaklık hissi bırakıyor,ama çabuk kuruyup sabitleniyor.Kat kat uygulamaya pek müsait değil iki katta kirpiklerde ağırlık yapmıyor ama daha fazla uygulayınca biraz ağırlaşıyor.Ben çoğu maskara gibi bunu da tek kat kullanıyorum verdiği hacimden memnunum.
Dikkatli sürülürse kirpikleri yapıştırmıyor,güzel belirginleştiriyor ve 6 kat olmasa da hacim veriyor.Kalıcılığı iyi,gün sonunda bozulma dökülme yapmıyor.


Kirpiklerimdeki tek kat görüntüsü böyle.Kirpiklerim zaten uzun ve kıvrık bu maskara biraz daha uzatıp kıvrıklaştırıyor.


Kullanmaktan keyif aldığım bir maskara.Kirpiklerimde yarattığı etkiyi seviyorum.Ambalaj kalitesini ve fırçası biraz daha iyileştirilebilir.

Elite markasına ait yorumladığım diğer ürünler;
Burada da gördüğünüz Glitter Eyeliner için tıktık.
Elite Eyeliner Pen için tıktık.
Elite Likit Ruj & Ruj yazıları için tıktık.
Elite Allık için tıktık.
Elite oje yazısı için tıktık.

Ürünü incelemek ve satın almak için şuraya bakabilirsiniz.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhaba Gonca bu ürünlerden almak istediklerimizi sadece Elite Cosmetics sitesinden mi bulabilirim? herhangi bir mağazada satılıyor mu bir bilgin var mı*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilek. Ben küçük parfümerilerde de rastladım Elite ürünlerine ama yerel mağzalar olduğu için ad vermek pek işe yaramayacaktır.Elite kozmetik'in online sitesinden almak mantıklı olacaktır.Sevgiler..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için gayet yeterli ve başarılı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)