BU BLOGDA ARA

24 Ocak 2014 Cuma

Elite Holo Nail Polish & White Flowers

Elite Kozmetik ojeleri denemeye devam ediyorum.Bu sefer hologrofik siyah ojesiyle (805 numara) karşınızdayım.Bu ojeyi diğer ojelerden daha çok sevdim, hem siyah hem de bol ışıltılı olundukça gösterişli bir oje.


Ojenin ışılıtları güneş ışığı olmadığında şişede ve tırnakta sadece metalik gri yansırken,ışıkta rengarenk yansımalara bürünüyor.



Ojenin yapısal özellikleri de tatmin edici cinsten.Tek katta kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı standart.Sürümü kolay,fırça izi bırakmıyor.Kalıcılık konusunda birşey söyleyemeyeceğim.Çünkü sadece bir gün tuttum tırnağımda.İçerik olarak da temiz, Toluen,DBP ve Formaldehit gibi zararlı kimyasalları içermiyor.Fiyatı da 2 TL.Denemenizi öneririm,bu fiyata performansı gerçekten çok çok iyi.Diğer renklerine bakmak ve satın almak için tıktık!



Süslemede gene çiçekler var.İnce uçlu fırçaylabeş yapraklı ecüş bücüş beyaz çiçekler yaptım.Üzerine konuşulacak pek birşey yok.Hata kaldırabilecek bir çalışma, deneyin :)





Ojeyi zaten çok seviyorum, beyaz çiçekler de havasına hava kattı.Ojeyi mutlaka deneyin,çok seveceğiniz kesin!!



Sevgiler..


12 yorum:

  1. Elbise ve oje kombini harika olacaktır. Bana da beklerim www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Simply gorgeous dear!!

    xoxo
    gowmy

    YanıtlaSil
  3. Well now, that is a very perfect match - looks beautiful!

    YanıtlaSil
  4. ama siz çok güzel süslemeler yapıyorsunuz kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok çok teşekkürler :):)

      Sil
  5. Elbiseyide bulman çok farklılık katmış çok beğendim :)

    bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Önce elbiseyi bulup sonra deseni yapıyorum :):) Çok tesekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)