BU BLOGDA ARA

3 Ocak 2014 Cuma

Daisy Nail Art // Video

Herkese merhaba!!
Bugün blogda kışa inat gene çiçekler açtırdım :) Elite'in 338 numaralı harika bordomsu kırmızı ojesine bakınca aklıma gelen ilk desen papatyalar oldu.Çekeceğim ilk videonun da basit şekiller içermesini istediğim için videom için oldukça uygun bir çalışma oldu.


Yapması oldukça basit.İstediğiniz baz ojeyi iki kat uyguladıktan sonra en büyük uçlu noktalama aletiyle beyaz yaprakları, daha küçüğüyle ortadaki sarı noktaları ve en ufağıyla da çiçeklerin etrafındaki minik noktaları yapın.Detaylı anlatmıyorum hem çok basit hem de videoyu izlediğinizde herşeyi göreceksiniz zaten.



Elite ojeyle ilgili bir kaç şey söyleyecek olursam, içerik olarak temiz,sürüm olarak kolay,iki katta opaklaşıyor,kuruma hızı iyi,renk seçeneği fazla,fiyatı uygun. Daha ne olsun??






Süsleme basit ama oldukça gösterişli.İki ele yardımsız kolayca uygulanır olması en büyük artısı,görenlerin sticker sanması da bana büyük ödül :) Yorumlarınızı bekliyorum,sevgiler diyor sizi videoyla baş başa bırakıyorum.
İyi Seyirler..


8 yorum:

  1. Oh my!! Beautiful nail art :) <3

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. kullandıgınız bu fırsacaları nerede bulabılrım:)

      Sil
    2. Ben malzemelerimi ebaydan aldim.Aliexpress ve bornpretty storeda da var.Yurt disindan almak istemem dersen gitti gidiyorda var ama biraz fiyat farki var ;)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)