BU BLOGDA ARA

7 Ocak 2014 Salı

Bebak Yüz Temizleme Jeli & Bebak Tonik

Bebak'ın yeni ürünlerini bir çoğunuz duydu sanıyorum. Aralık ayından itibaren raflarda yerini alan temizleme jeli ve toniği deneyimleme fırsatı buldum.Bu iki ürünü sabah akşam cilt temizliğinde kullanıyorum.


Serinin  Kuru, Normal, Normal/Karma ciltler olmak üzere üç farklı cilt tipine hitap eden ürünü var.Benim cildim karma yağlıya dönük olduğu için normal-karma ciltler olanını tercih ettim.


Yüz temizleme jeli içinde minik mavi tanecikler içeren kıvamlı yapıda bir ürün.Çok fazla köpürmüyor ama cildi germeden gayet güzel temizliyor.Çok çok hafif güzel bir kokusu var,cilde ferahlık ve tazelik hissi veriyor. Temizlemesinden oldukça memnunum.


Jelin içinde mavi taneciklerden çok az var.jeli cildinizde gezdirirken ne zaman parçalandığını anlamıyorsunuz bile o kadar kolay dağılıyor. 


Cildimi Bebak temizleme jeliyle temizledikten sonra Bebak toniği pamuğa döküp uyguluyorum.Yapış yapış his bırakmayan, cildi germeyen, kolayca emilen,kalıntı bırakmayan özellikte bir tonik. Toniğin herhangi bir kokusu yok, alkol de içermiyor.

Bebak'ın alkol,paraben ve alerjen içermeyen bu yeni ürünlerini oldukça sevdim.Yerli malı olması ve uygun fiyatlara satılıyor olması da tercih edilebilirliklerini artırıyor.Öneririm..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İki ürün üzerinde de alkol içermez yaziyor kuzum ;)

      Sil
  2. Benim cildimde karma,karma ciltlerle uğraşmak zor gerçekten :( bu ürünlerde güzele benziyor aklımda bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnunum cildime iyi geldiler,umarım sana da iyi gelirler..

      Sil
  3. Elimdeki Yves Rocher'lerbitince denemek isteyeceğim ürünler arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunlar bitince yves rocher stogunu eritmeyi planliyorum :)

      Sil
  4. benim cildimde karma denemek isterim bu ürününü denemedim ama makyaj temizleme sütünden oldukça memnundum .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme şansı bulursun ve benim kadar seversin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)