BU BLOGDA ARA

17 Ocak 2014 Cuma

Animal Printed Nails -Giraffe

Leopar desenli tırnaklar oldukça moda ve seviliyor.Leopar desenleri kadar basit ve doyurucu olan desenlerden biri kaplan  bir diğeri de zürafa desenleri.


Diğer çalışmaları yapmıştım bugünkü desenimiz zürafa :) Yapması keyifli bir çalışma.Açık renkli ojeyi baz olarak 2 kat uyguladıktan sonra, isterseniz ince uçlu fırçayla isterseniz noktala aletiyle irili ufaklı düzensiz benekler yapın.Benim tercihim fırçadan yana, çünkü noktalama aletiyle çok yuvarlak hatlı şekiller ortaya çıkıyor.Fırçayla daha kıvrımlı desenler yapmak mümkün.






Bu dört tırnağımda  fırça kullandım.Baş parmağıma ise noktalama aletiyle çizdim desenleri.Fark var mı göreceksiniz.




Tırnaklarım zürafa gibi olmuşlar mı? Ne dersiniz?? Yorumlarınızı eksik etmeyin..

Sevgiler..

14 yorum:

  1. bence pek fark yok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. basit ama dikkat çekici olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. That's a really pretty giraffe you have on your nails :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you, yes we are so cute :)

      Sil
  4. Simply stunning dear :)

    xoxo
    Gowmy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you hun, I am so glad you love it!! <3

      Sil
  5. yetenekli arkadaşım bnm çok hoş olmuş!

    YanıtlaSil
  6. daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş :) Ojenin rengi de hoşuma gitti. Bir ara bakayım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)