BU BLOGDA ARA

8 Ocak 2014 Çarşamba

A Snowy Day on My Nails / Nail Art Video

Yazı çok sevdiğimden blogda genelde çiçekli böcekli canlı süslemeler mevcut.Biraz kış havasına bürüneyim dedim,elimdeki örneklerden bu karlı dalları seçtim ve uyguladım.


Baz olarak China Glaze-Kinetic Candy'i kullandım.Dallar için kahverengi oje, kar için beyaz oje, kar taneleri için noktalama aleti/kürdan ve dalları çizmek için ince uçlu fırçaya ihtiyaç var.




Yapımını videodan izleyeceksiniz.Video kalitesi için lütfen kusuruma bakmayın.Neden yer yer bulanıklaşmış anlamadım,sanırım kameranın üzerine eğildim :/  Söz daha güzel videolar da çekeceğim :):)




Sevgiler..İyi Seyirler..









10 yorum:

  1. China Glaze'in rengi muhteşem! Ayrıca çalışman da çok hoşuma gitti. Bir sonraki denemem bu olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojeyi ilk başta soluk bulmustum ama sonra çok sevdim bende..Çalismayi begenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Ay Gonca muhteşemsin!!!! Böyle izleyince insan yapabileceğini snaıyor valla, hahahaha :))) Bayıldım bayıldım, ellerine sağlık bebeğim!!!! Fırçamla bir deneyeyim ben, hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler kuzum begenmene cok sevindim♡♡ Bu calismayi ozellikle senin icin yaptim, sendeki fircalardan kisa uclu olanini kullandim, dene ve sonucu benimle paylas güzellik, heyecanla bekliyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)