BU BLOGDA ARA

24 Aralık 2013 Salı

Sephora Nail Polish-Summer in Bangkok & Retro Nails

Sephora ojeleri geleneksel Sephora indiriminden 1 TL'ye almıştım.Summer in Bangkok rengini atmışım bir kenara öylece duruyormuş.Daha önce hiç sürmediğim ojeleri keşfe çıkınca sırası geldi :)


Ojenin rengine bayıldım.İçinde ışıltıları olan ve ışığa göre turkuaz ve yeşil olarak renk değiştiren harika bir oje.Minicik bir şişede olduğu için indirimsiz fiyatıyla (10 TL) alınmaz ama indirimde görürseniz kaçırmayın derim.


Desen olarak da bu retro dizaynı seçtim.Yabancı bir blogda görüp beğenmiştim ve bu ojenin üzerine çok yakışacağı için bu basit süslemeyi yaptım.Önce beyaz büyük şekilleri en kalın uçlu noktalama aletiyle yaptım.Daha sonra etrafını siyah ojeyle çevreleyip,ortasına da desene göre siyah şekilleri yaptım.En küçük uçlu noktalama aletiyle minik noktaları koyarak çalışmayı tamamladım.


Çalışma sonunda basit ama oldukça şık bir görüntü ortaya çıktı.

Güneş ışığı.

Sarı ışık.

Ojenin rengini de bu çalışmayı da ben beğendim.Sizin de fikriniz benimkiyle aynı mı? Yorumlarınızı bekliyorum:)

Sevgiler..

............................................................................................................

Kozmela sponsorluğundaki mis kokulu çekilişime katılmadıysanız tıktık..

8 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)