BU BLOGDA ARA

6 Aralık 2013 Cuma

Sea & Boats Nail Art

Yazı şimdiden çok özledim konulu manikürümle karşınızdayım:) 


Manikürü yapmak biraz zaman gerektiriyor,onun dışında pek zorluğu yok.Açık renkli ojeyi (China Glaze Kinetic Candy) iki kat uyguladıktan sonra uçlara China Glaze For Audrey'i sünger tekniğiyle uyguladım.İnce uçlu fırça ile tekneleri ve martıları çizdim.
Eğer manikürden tekneleri çıkaracak olursanız işiniz daha kolay olacaktır.Tüm tırnaklarınıza sadece martıları yaparak da güzel bir sonuç elde edebilirsiniz.Hem daha basite indirgenmiş bir manikür olur hem de iki elinize kolayca uygulanır hale gelir.





Benim çok çok sevdiğim bu manikürü siz nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi paylaşın benimle :)

Sevgiler..

............................................................................................................

China Glaze Kinetic Candy kazanmak isterseniz çekilişe katılabilirsiniz,tıktık!

15 yorum:

  1. Bayıldımmmmmmm, doğru tercih yapmışım, bunu seçmiştim çekilişte; mavi ve yeşil hastasıyım burcumdan ötürü :)) ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) bol şans diliyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Thanks Irina I am so glad to hear this :)

      Sil
  3. Cok hos olmus :)) yaza yaklasinca bende denicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim denucek olmana daha da sevindim :) Sevgiler..

      Sil
  4. Çok güzel yapmışsın yine. Kıskançlıktan çatladım :) Emeğine sağlık tatlım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe kıskanç seni :) Tesekkurler Senacim öperim :)

      Sil
  5. We have a terrible storm here - so I would love to be on a sunny shore or sea right now - very pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww I am so afraid of storms! Here is so cold too! I miss summer so much.. And thanks for your beautiful comment!

      Sil
  6. Martılar simit deniz :) mis gibi olmuş yine (:

    YanıtlaSil
  7. ahahaha çok tatlı olmuş canım bayıldım insan silmeye kıyamaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptigim gun sildim, bazen seri çalisiyorum alistim artik :) Begenmene sevindim :)

      Sil
  8. hiii çook sevimli olmuuş bayıldıımm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)