BU BLOGDA ARA

23 Aralık 2013 Pazartesi

Roses&Dots Nail Art

Aranızda Orly oje denemeyen var mı? Çok şey kaçırıyor demektir.Benim 2 tane Orly ojem var ve her ikisini de bayılarak kullanıyorum. Lucky Duck adlı yeşil ojeyi şurada,bu bordoyu ise burada anlatmıştım.Yapı özelliklerini o postlarda detaylı olarak anlatmıştım tekrar anlatmayacağım ama okumaya üşenenlere tek kelimeyle açıklayayım.Bu ojeler HARİKA!


Bu güllü çalışmayı görünce hemen bir yere kaydetmiştim, bu bordo rengin üzerine yapmak için harika bir desen olduğunu düşündüğüm için.Yanılmamışım :)
Çalışmayı yapmak oldukça basit 15 dk bile sürmüyor.İstediğiniz renkte ojeyi baz olarak uyguladıktan sonra, en küçük noktalama aletiyle tırnağın tam ortasına yukarıdan aşağıya noktalar koyun.İstediğiniz tarafa baz ojeye uyacağını düşündüğünüz renkte bir ojeyle büyük noktalama aletiyle düzensiz 2-3 nokta koyun ve kurumalarını bekleyin.İnce uçlu fırçayla noktaların üzerine iç içe geçmiş sarmallar yapın.İki küçük yaprakçığı da istediğiniz tarafa koyunca güller tamam.Diğer tarafı da istediğiniz sıklıkta noktalarla doldurun.Hepsi bu, kolay değil mi?










Ben sonuçtan oldukça memnun kaldım,aynı fikirde miyiz?
Yorum bırakmayı ihmal etmeyin.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)