BU BLOGDA ARA

31 Aralık 2013 Salı

Pink Flowers on Blue Nails

Gene çiçekli bir çalışmayla karşınızdayım ama bu seferki bambaşka! En en en sevdiğim çiçek desenli çalışmam bu.Daha önce yapmak için uğraştığım ama başarısız olduğum bu çalışmayı bu sefer eksiksiz yaptığım için kendime 'sen baya gelişme kaydettin' dedirttiği için ayrıca özel.


İnce işi biraz fazla olan bir çalışma olduğu için özenli yapmak gerekiyor..
Baz ojeyi uygulayın.Beyaz dantel gibi olan kısmın sınırlarını ince uçlu fırçayla çizin,daha sonra normal oje fırçasıyla sınırın içini doldurun.Fazla oje kullanmayın, kalın bir tabaka oluşturmamak gerekiyor.Daha sonra Gene ince uçlu fırçayla çeyrek çiçekleri doğaçlama yapın,yaprakları istediğiniz yere koyun.Küçük noktalama aletiyle beyaz kısımların kenarlarına noktalar koyun.Tırnaklarınız hazır:)


Sabırla çalışılırsa güzel sonuçlar elde edebilirsiniz.Çok kibar bir çalışma tırnakları çok zarif gösteriyor.








Bu çalışmayı gören herkes bayıldı,ben de çok sevdim.Ya siz?

Sevgiler..

15 yorum:

  1. ben de bayıldım cnm!ne hoş ve zarif:) Ama belli emek var üzerinde biraz savsaklayarak yapsak olmuyo mu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim kuzum :):) savsaklayinca olmuyooo maalesef :)))

      Sil
  2. Gonca Hanım... Zahmetli olduğu fark edilebiliyor ama inanılmaz zarif, renkleri de çok güzel seçmişsiniz. Bu gördüklerimin en iyisi, elinize tırnağınıza sağlık:)
    Mutlu yıllar! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim♥♥
      Mutlu Yıllar!!

      Sil
  3. Oh this is so delicate and feminine....!
    I wish you a Happy New Year!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am so glad you love it Maria:)
      Happy New Year!!

      Sil
  4. Bu mavinin adını da sorabilir miyim bi de? :)

    YanıtlaSil
  5. Buna bayıldım, çok güzel olmuş.. Bu da bir yetenek valla.. İyi yıllar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim begenmene sevindim♥♥ Iyi yillar!! :)

      Sil
  6. Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl diliyorum:=)
    Oje süslemesine bayıldım:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler!! Size mutlu sağlıklı yıllar!!

      Sil
  7. Çok güzel olmuş ki bu ^_^ Renk uyumuna ve tasarımın kibarlığına bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)