BU BLOGDA ARA

30 Aralık 2013 Pazartesi

Patchwork Nail Art

Daha önce bir patchwork çalışması yapmıştım.O çalışmada çeşitli şekiller ve simler kullanmıştım.Bu çalışmada sadece kare şekiller yaptım.


 Bu çalışmaya başlamadan önce tırnaklarıma baz olarak tek kat Essie-Sand tropez uyguladım. Nude tonlarda oje uygulamak renkleri tek katta belirgin hale getirdiği için oldukça avantajlı oluyor.
İnce uçlu fırçayla dilediğiniz renklerde kareler çizip, birleşim yerlerine siyah çizgiler yapınca süslemeniz hazır oluyor bile.Ben yama görüntüsünü veren küçük çizgileri tüm karelere yapmadım,kalbalık görüntü oluşmaması için.Tercihe göre her yere konulabilir.




Bir tek ince uçlu fırçayla yapılan oldukça basit bir süsleme.Şekilleri irili ufaklı yapsanız bile sorun olmayacaktır.Hata kaldırabilecek bir çalışa olduğu için beğendiyseniz ben yapamam demeyin.Mutlaka deneyin,sonucu seversiniz.





Çalışma hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Merhaba :) Çok güzel olmuş oldukça başarılı bir çalışma.. Yalnız kaç dakkanı aldı merak ettim.. Bu arada benim bloğumda da çekiliş var.. Artık son iki gün.. Şanssını denemek istersen beklerim..

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Seni yine kıskandım. Ben neden Ya Pa Mı Yo Rum :))

    YanıtlaSil
  3. This is so pretty, it also made me think of tweed :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)