BU BLOGDA ARA

17 Aralık 2013 Salı

Nuxe Paris 24Hr Moisturizing Body Lotion / 24 Saat Nemlendirici Vücut Losyonu

Nuxe ürünlerine merak saldığımdan beri almak istediğim birçok ürünü aldım.Deneyimledikçe de vakit kaybetmeden paylaşmak istiyorum.Çünkü ürünleri Dermoeczane.net'ten çok uygun fiyata edindim.Stoklar tükenince yenilenmeyeceğini bildiğimden fırsatlardan izleyicilerim faydalansın istiyorum :)


İlk alışverişimde merak ettiğim Nuxe ürünlerini almıştım.Fiyatlar uygun olunca öneri istemiştim, başka ne alabilirim diye.Ürün önerilerine çok güvendiğim sevgili +Kermit Alemlerde bu losyonu tavsiye edince kayıtsız kalamadım.Bu ürünü ve nicesini sepete ekleyip ikinci bir alışveriş daha yaptım. İyi ki de almışım dediğim bir ürün oldu kendisi.
İnce yapılı ama çok da akışkan olmayan losyon kolayca emiliyor.Ciltte yapış yapış ya da yağlı his bırakmıyor.Benim soğuktan pul pul olmuş cildime oldukça iyi geldi,tenimi yumuşattı.Nemlendirme özelliği gayet iyi, ayrıca cilde canlılık ve ışıltı da katıyor.Cildim dışında gün içinde ellerimi de nemlendirmek için kullanıyorum sonuçtan memnunum.
İçerdiği portakal çiçeği ve badem sayesinde mis gibi kokuyor.Kokulu krem sevmeyen ben bile sevdim,kokunun kalıcılığından rahatsız olmadım.



Ürün pompalı şişede olduğundan oldukça hijyenik.Pompanın ayarı iyi, çok fazla ürün çıkarmıyor.Tek sorun pompanın uç kısmında kalan bir miktar ürünün kuruması.Bu sorunu da kullanmadan önce pompaya hafifçe basarak kurumuş kısmı çıkararak çözüyorum.



Ürünün %94 doğal içerikli olması paraben içermemesi de artı özelliklerinden.Tüm içeriğe aşağıdan ulaşabilirsiniz.



Yukarıda da belirttiğim gibi aldığım için memnun olduğum,severek kullandığım bir ürün oldu.Ben 400 ml olanını tercih ettim, 200 ml'lik ambalajda olanı da var.Siz de benim kadar uygun fiyata edinmek isterseniz şuradan temin edebilirsiniz.

Sevgiler..


7 yorum:

  1. Nuxe ürünlerini hem merak ediyorum hem de maske almak için girdiğim bir eczanede yanlış yönlendirmeler sonucu bana hiçte uymayan bir maske aldığımdan beri de uzak duruyorum. Markanın suçu yokta işte, huylandım :)
    400 ml ile dev boyutta imiş, bundan kalmamış gerçi 200ml var sitede. Ben de anneme alayım o zaman :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim :) Bende aydinlatici seriyi de almistim hic bana uymadi o urunler.Ama krem basarili severek kullaniyorun, annisinde simdiden guzel gunlerde kullansin :)

      Sil
  2. Bende de tester'ı vardı. Denedim ve cok hosuma gitti. Kokusu cok harika ustelik de oldukca kalıcı. Nemlendirmesi de yeterliydi daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok iyi bir urun :) begendiysen fiyati bu kadar uygunken kap bir tane :)

      Sil
  3. Çok seviyorum ben bunu yapısı çok hafif yazın bile kullanılır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi önerdiğin için sana nasıl teşekkür etsem az, ben de bayılarak kullanıyorum <3

      Sil
  4. Çok merak ediyorum kesinlikle edinmeliyim bundan :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)