BU BLOGDA ARA

16 Aralık 2013 Pazartesi

Nail Art Ideas for Christmas # 5 - Candy Cane & Barielle Nail Polish

Aslında seriyi kartanesiyle bitirecektim ama instagramda ve twitterda önerilerde bulunanlar oldu.Bir kaç desen daha eklemeye karar verdim seriye. Bunlardan biri  "Candy Cane". 


Baston şeklindeki şekerleri yapmak oldukça keyifli.İki tırnağıma kırmızı oje sürdüm.Burada hemen bir parantez açayım.Kullandığım oje Barielle - Rachel Red .Pembe alt tonlu bu kırmızı ojenin yapısına bayıldım.Kullandığım en güzel ojelerden biri bu oje.Tek katta kapatıcılık sağlıyor,sürümü oldukça rahat.Fırça izi bırakmıyor.Kuruma hızı ise süper.İkinci tırnağa ojeyi sürerken ilk tırnaktaki neredeyse kurumuş oluyor bile. Kokusu rahatsız etmiyor. 


Ojeyi çok sevdiğimi söyleyerek parantezi kapatıyor, nail arta devam ediyorum :)
Diğer üç tırnağıma beyaz oje sürdüm.Sonra tırnaklarımın yarısına kırmızı oje uygulayarak taşları yerleştirdim.Taşları hemen ojeyi sürer sürmez yerleştirirseniz yapıştırıcıya gerek kalmıyor.Ojeye tutunuyorlar,top caot da uygulayınca epeyce sağlamlaşıyorlar. 


Sadece kırmızı oje uyguladığım tırnaklarıma, önce beyaz yatık bir baston çizdim.Dibine kar birikmiş havası yaratmak için beyaz oje uyguladım.Uyguladığım şekilleri siyah ojeyle çerçeveleyip,şekere yeşil çizgiler çizdim.Şekerin başına da kar birikmişti onları yaptım :) Kar tanelerini de noktalar halinde yapınca süsleme bitmiş oldu.




Yapmaktan da, bu tırnaklarla dolaşmaktan da çok keyif aldım. Sizde de uygulama isteği yaratmıştır umarım :)

Sevgiler..



12 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzel olmuş bayıldıım... ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. look so so good!

    http://agoniiya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you!! I visited your blog,you're so beautiful <3

      Sil
  4. bayıldıım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. bayıldıım ellerine sağlık:) şimdiden happy christmas! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)