BU BLOGDA ARA

13 Aralık 2013 Cuma

Nail Art Ideas for Christmas # 4 - Christmas Tree

Yılbaşı denince es geçilemeyecek şeylerden biri de çam ağacı.Hemen başlayalım hadi!


3 tırnağıma beyaz oje,diğer tırnaklarıma China Glaze - Gothic Lolita uyguladım.


Beyaz ojeli tırnaklarıma çam ağaçlarını çizdim.Tepeye küçük bir üçgen çizdim.Hemen altına tepesi bu üçgenin içinde kalacak şekilde daha büyük bir üçgen daha çizdim.Üçüncü üçgeni de aynı yöntemle çizince çam ağacının iskeleti hazır olmuş oldu.

Şemalandıracak olursam tam da böyle işte!


Aynı yeşil ojeyle sınırları taşırmadan ağacın içini doldurdum.Ve siyah ojeyle sınırları belirgin ve yuvarlak hatlı hale getirdim.Kahverengi bir gövde yapıp,süslemeler için noktalama aletiyle noktalar koyup,sim uyguladım.


Flormar Gitter ojeden yıldız simler alıp tepeye yerleştirdim.Diğer iki mor tırnağıma da simli oje sürerek süslemeyi tamamladım.



Sizce de çok gerçekçi görünmüyor mu? Görenler stiker sandı, çok mutlu oldum:)


Bu süsleme,seri içinden birinci favorim oldu! Silmeye kıyamadım desem yeri.Umarım siz de sevmişsinizdir..

Sevgiler..

...................................................................................................................................................................

Gothic Lolita tam benim sevdiğim mor renkli oje derseniz çekilişe katılın.Belki sizin olur :) 


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkurler begenmene sevindim :)

      Sil
  2. Gonca benim de en beğendiğim bu oldu şimdiye kadar yaptığın yılbaşı temaları içinde :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yayinlayinca benim de favorim bu oldu canim :)

      Sil
  3. Aw, they are so cute the lill' Christmas trees :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria I love them too, yes they are so cute :)

      Sil
  4. Ayyy çok tatlı olmuşş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)