BU BLOGDA ARA

12 Aralık 2013 Perşembe

Nail Art Ideas for Christmas # 3 -Santa Hat

Gelelim üçüncü çalışmamıza.Noel babasız yılbaşı olur mu? Olmaz! Tabii ki Santa Claus'u yapıp buyrun size yılbaşı manikürü demedim, oldukça basit şapkalar yaptım.




Çalışmaya tüm tırnaklarıma french manikür yaparak başladım.İşaret ve yüzük parmaklarıma ince uçlu fırçayla şapkaları çizip, süsledim.Bütün tırnaklarıma şapka yapsam şık olmazdı diye düşündüm ve diğer tırnaklarımı Golden Rose Jolly Jewels ojeden aldığım pullarla süsledim.









Bu süsleme de yılbaşı için iyi bir alternatif değil mi, ben çok sevdim.İki elime de tek başıma uygulayabilirim ki tadından yenmez :):) 
Süsleme hakkındaki yorumlarınızı paylaşın benimle, olmaz mı?

Sevgiler..
...................................................................................................................................................................

Yeni yıla girmeden China Glaze ojeniz olsun isterseniz çekilişe katılın, belki de Make Some Noise yılbaşında, tırnaklarınızdaki kırmızı oje olabilir ;)


12 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)