BU BLOGDA ARA

11 Aralık 2013 Çarşamba

Nail Art Ideas for Christmas #2 - Snowman

2. yılbaşı manikürü tabii ki de kardanadam! Tırnaklarda da kardanadam figürü gayet hoş duruyor.Sizler için kolay yapılabilecek anne,baba ve oğuldan oluşan kardan bir aile yaptım.



Baz olarak istediğiniz tondaki mavi ojeyi kullanabilirsiniz.Ben China Glaze-Kinetic Candy kullandım.

Çok detaylı olmaması açısından yuvarlak bir kafa ve sadece yarım topçuktan oluşan bir beden tercih ettim.Kafayı ince uçlu fırçaya bolca oje alarak yaptım.Bedenin dış sınırlarını çizip içini normal oje fırçasıyla oje sürer gibi doldurdum.Geri kalan detaylar da ince uçlu fırça ve noktalama aletiyle yapılıyor.Onları ayrıca anlatmaya gerek yok,her şey gördüğünüz gibi:)


Kardanadam olan tırnaklarımın uçlarına Color Club (NA85) Nail Art Ojesiyle kalın mavi şeritler çizdim.


Diğer iki tırnağıma ise H&M markasının simlerinden uyguladım. H&M ojeler hakkında bilgi için tıktık!


Kardan baba,süslü anne ve muzur bir evlat harika bir aile olmuşlar değil mi?



Umarım sizde kardan ailemi benim kadar sevmişsinizdir :) 


Sevgiler..

............................................................................................................

Tanaçan Kozmetik sponsorluğunda 3 kişiye China Glaze oje hediye ediyoruz.Çekilişe katılıp Kinetic Candy kazanabilirsiniz.Şansınızı denemek isterseniz tıktık..


7 yorum:

  1. çok tatlı!!! ben de christmass nail-artlara devam ediyorum. 1 tane yapıp bırakmak istemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir taneyle bırakılmıyor zaten Esracım yaptıkça yapası geliyor insanın :)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş canım :) bu kış aylarında böyle canlı tatlı tırnaklar çok hoş oluyor.
    blogumda ufak bir çekiliş düzenledim katılmak istersen beklerim (makajhanesi.blogspot.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de yaz kış capcanlı tırnakları seviyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)