BU BLOGDA ARA

10 Aralık 2013 Salı

Nail Art Ideas for Christmas #1 - Ornaments

Yılbaşı yaklaştıkça herkes nasıl manikür yapsak diye düşünmeye başladı.Benim işim de nail art olduğuna göre alternatif çalışmalar yapıp sunmak istedim size.

Yapılabilecek en kolay çalışmalardan biriyle başladım.Ornaments yani yılbaşı süsü :)


Baz oje olarak China Glaze- Gaga for Green'i tercih ettim.Ojenin sürümü kolay,iki katta opaklaşıyor ve kolay kuruyor.Yeşilin çok güzel bir tonu,rengini ve yapısını çok sevdim.


Süsleme de oldukça basit.Tırnaklarınıza istediğiniz renklerde daireler çizip, istediğiniz renkteki simle süslüyorsunuz. Tırnak dibinden sarkıyormuş havasını yaratmak için de bir çizgi çekip birleşme yerine kurdele yaparak süslemeyi tamamlıyorsunuz. Kolay değil mi?


Tırnak uçlarıma yaptığım ufak şekilleri yapıp yapmamak size kalmış.Olmasa da olur..





Yeni yıl ruhunu yansıtan kolay ve sevimli bir çalışma oldu.Umarım siz de sevmişsinizdir.Yorumlarınızı eksik etmeyin.


Sevgiler..

............................................................................................................

Yeni yılda benim de tırnaklarımda Gaga for Green olsun diyorsanız, çekilişe katılın.Belki şanslı sizsinizdir,kim bilir?


6 yorum:

  1. OMG just awesome nail art <3

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş çok tatlı duruyor :-))

    YanıtlaSil
  3. The aronaments are so sweet, it's a great idea to use the white with the tiny black glitters :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)