BU BLOGDA ARA

9 Aralık 2013 Pazartesi

Music & Roses - Nail Art

Uzun zamandır müzik temalı bir nail art çalışması yapmak istiyordum ama tam istediğim çalışmayı bulamamıştım. Taa kii bu çalışmaya rastlayana kadar.
Piyano tuşlarının üzerine güller çizmek harika bir fikir olmuş,bana sadece uygulamak kaldı.


Yapımı oldukça keyifli bir çalışma.Tırnaklarıma tek kat base coat uygulamakla başladım işe.Sonra tırnağımın yarısına kadar beyaz oje uyguladım.Siyah ojeyle,ince uçlu fırça kullanarak piyano tuşlarını yaptım.Ardından gülleri ve yaprakları yaparak çalışmayı tamamladım.
Gül yapmayı birçok kez anlattığım için artık anlatmıyorum merak edenler diğer çalışmalarıma bakabilirler.








Sonuçtan çok çok memnun kaldığım bir çalışma oldu.Oldukça şık değil mi? Beni yorumsuz bırakmayın :)

Sevgiler..

............................................................................................................

Bu pembiş ojeden sizin de olsun isterseniz çekilişe katılıp, tercihinizi Fuchsia Fanatic'ten yana yapabilirsiniz..

12 yorum:

  1. Aww, this is so pretty, you can play music for the flowers now :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) love you and your comments!! You always make me smile ♡♡♡

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Cokk harika olmus. Bir kendi tirnaklarimdaki ojelere baktim bir seninkilereb.kendiminkilerden Utandim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy begenmene sevindim ama öyle deme yaaa senin de ojelerin güzeldir :)

      Sil
  4. çok beğendim çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)