BU BLOGDA ARA

19 Aralık 2013 Perşembe

Lady Bug Nail Art

Bugün minicik uğur böcekleri süslüyor tırnaklarımı.Bloga ilk yazmaya başlayıp da nail art işine merak salınca yaptığım ilk desenlerden biri de uğur böceğiydi. O günden bugüne bakın neler değişmiş :)


Tırnaklarıma baz ojeyi sürdükten sonra, biraz daha gösterişli olsun diye sim uyguladım.Geri kalan her şey noktalama aletiyle yapılıyor.Önce büyük kırmızı noktaları,da sonra da daha küçük uçlu noktalama aletiyle siyah noktaları koydum.Kurumalarını bekledikten sonra gözlere beyaz noktaları, sırtına da siyah noktaları ekleyerek çalışmayı bitirdim.Oldukça basit değil mi??


H&M 'in bu minicik simli ojelerine bayılıyorum.Fırsat bulursanız almanızı öneririm.


İlk yaptığım çalışmayla bunun arasında dağlar kadar fark var.Kaydettiğim aşamayı gördükçe çok mutlu oluyorum :)




Benim çok sevimli bulduğum bu çalışmayı sizin de beğendiğinizi umuyorum.Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..
............................................................................................................

Kinetic Candy'i sevdiyseniz çekilişe katılıp kazanabilirsiniz.Çekilişe katılmak için tıktık.

7 yorum:

  1. Cute ladybugs - they were a pleasant surprise and a fresh breath of summer on this dark December morning :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) you're right!! They are so fresh and cute :)

      Sil
  2. çok şirin olmuş, renkler de çok hoş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)