BU BLOGDA ARA

27 Aralık 2013 Cuma

Inspired by Fashion # 7 - Dots& Geometric Figures

Gabrini'nin bu mavi ojesini sürmek için fırsat kolluyordum resmen,gerçi maviyi baz olarak kullanmadım ama bu maviyle tam örtüşen bir çalışma yapma fırsatı buldum.



Çeşitli geometrik desenleri ve noktaları birleştiren bu çalışmada kolayca yapılabilecek kıvamda:) Noktalar için noktalama aletleri,şekiller için ise ince uçlu fırçaya ihtiyaç var.Görüntüyü görmek yapmanıza yeter diye düşünüyorum o yüzden anlatmayacağım.


Gabrini'nin bu ojesinin özelliklerini öğrenmek isterseniz şuraya bakabilirsiniz..








Sonucu sizin de sevdiğinizi umuyorum.


Sevgiler..

6 yorum:

  1. Oh wow, this is a perfect match - very beautiful!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, you're the perfect reader too :)

      Sil
  2. Harika olmuş! Hemen denemek istiyorum, hafta sonu için birebir :)

    http://puhuintofashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene ve deneyecek olmana çok sevindim :)

      Sil
  3. Oh I looove that shade of blue! And your mani! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love this color too and I happy to you love it!!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)