BU BLOGDA ARA

4 Aralık 2013 Çarşamba

Inspired by Fashion #6 - Pink&Black

Elbiselerden ilham almaya devam! Yapılmış çalışmaları yapmayı da seviyorum ama ilk kez benim yaptığım çalışmaların olması daha çok hoşuma gidiyor.O yüzden bu çalışmaları daha bi seviyorum.


Bu çalışma oldukça sade ve basit.Baz ojeyi sürdükten sonra tırnak kenarlarını siyah ojeyle çerçeveleyip,gene ince uçlu fırçayla yarım kalp şeklini çiziyoruz ta daaaa! Olmuş bitmiş.
Kalbin içini doldurmak için ince uçlu fırçayı kullandım,fırçayı bolca ojeye batırarak çalışmak gerekiyor.Böylece taşırma yapmadım.



Bu iki fotoğrafta top coat yok.








Çalışmanın top coatsız görüntüsünü daha çok sevdiğimi söylemeliyim.Sonucu umarım siz de sevmişsinizdir.





Sevgiler..




12 yorum:

  1. That's a perfect match, the model should have worn your nail art :) - very pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Thank you Maria :) I am sooo glad to hear 'it is perfect match' :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlaaaar :) bayıldım mm

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller...Pembe ve siyah uyumuna bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe ve siyah birbirine gerçekten çok güzel uyuyor, teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Cok güzel olmus. Pembenin rengide cok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Looks amazing! Love the color combo :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)