BU BLOGDA ARA

18 Aralık 2013 Çarşamba

imPRESS Takma Oje - Control Freak

Takma tırnakları pek sevmesem de denemekten de alıkoyamıyorum kendimi. Denemek amaçlı Dermoeczane.net alışverişime iki adet takma tırnak eklemiştim,biraz geç oldu ama uygulama fırsatını ancak buldum.


Takma ojeler oldukça şirin bir kapta yer alıyor.Kutu içinde toplam 24 tane kendinden yapışkanlı takma oje var.takma oje denmiş ama oje olmak için oldukça kalınlar,bence takma tırnak olarak adlandırmak daha mantıklı.Tırnaklar orta uzunlukta ve oldukça geniş yapılı.



Ambalajın içerisinden minik bir kağıt törpü, ve tırnakları yapıştırmadan önce temizlemek için bir pad çıkıyor.



Tırnaklarınıza yapıştırmadan önce, tırnaklarınızın kısa olmasına özen gösterin.Çünkü tırnakların boyu kısa olduğu için kendi tırnaklarınızın alttan görünme olasılığı var,o da çirkin görüntüye sebep olur.Tırnaklarınızın kısalığını ayarladıktan sonra,temizleme pediyle tırnak yüzeyini temizleyin.
Tırnakların şeffaf uzantı olan kısmı tırnak dibine geliyor. Bandı çıkarmadan önce tırnağınıza uygun olan tırnağı seçip,bandı çekip çıkarın.Önce tırnağın dibe gelecek kısmını yerleştirin sonrada tüm tırnağı bastırarak yapıştırın.Uçtaki çıkıntıları kağıt törpüyle törpüleyerek yok edin.
Tüm tırnaklarınıza uygun olan tırnakları belirleyip sırayla dizerseniz işleminiz daha kolay olacaktır.



Tırnaklar rahatsız edecek bir his yaratmıyor.Tırnağa sıkıca yapışıyor.Kalıcılık konusuna gelirsek bir haftaya kadar dayanıklı olması imkansız.Öyle dayanmasını istiyorsanız elinizi hiç sıcak suya sokmamanız gerekiyor. Ellerimi defalarca yıkadım, çamaşır astım zerre kadar yerlerinden kıpırdamalar.Ama iş sıcak suya, duş almaya gelince aynı sağlamlığı göstermiyorlar maalesef.
O yüzden tırnakları davet,parti, balo gibi özel günlerde kısa tırnaklarınıza oje sürmek istemezseniz yada oje sürmeye vaktiniz yoksa hemen takarak ojeli ve gösterişli tırnaklara sahip olabilirsiniz.



Tırnakların duruşunu ben oldukça şık buldum.Sizce nasıl?



Tırnak dibindeki çatlağı göstermek amaçlı koydum bu fotoğrafı.Şeffaf koruyucu bandı çekerken dikkat etmek gerekiyor,aksi taktirde tırnağı böyle zedeleyebilirsiniz.


Günlerce tırnağınızda kalsın isterseniz beklentinizi karşılamayacak ama günü kurtaracak başarıda bir ürün.Denemek isterseniz benim gibi şuradan uygun fiyata alabilirsiniz.

Bu ürünü deneyenlerin gözlemlerini de merak ediyorum,yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Bunların metalik olanları vardı onları denemeyi çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. goncişkooom süpersin, tmm doktora sunumum için uygun şık bir renk bulursam alayım ama benim tırnaklar biraz uzun ya, yani tırnak yatağı geniş, acaba çok mu minik kalır kiii bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkürler beybim :) senin tırnaklarına olmayabilir sanırsam watsonstan bir bak gene de..öpüyorum :)

      Sil
  3. Hiç takma tırnak gibi değil valla çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, görünüş olarak gerçek tırnağa çok yakın :)

      Sil
  4. Çok başarılı buldum ben bunları bir paket kullanmıştım daha önce lilakutudan çıkmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir haftaya kadar kalıcılık kısmını geçersek bence de iyi bir ürün canım.

      Sil
    2. 5 gün kullandım deniz havuz duş bile demeden .. Sıkılıp ben çıkardım sonunda bendekile hiç sorun yaratmadı

      Sil
    3. Ben kızımı yıkadım banyoda biraz da suyla oynadık, sıcak suya maruz kalma süresi yarım saati geçti.Sürenin bu kadar uzun olması çıkmasına neden oldu sanırım.

      Sil
  5. Çok şık ve pratik oluyorlar bence de. 2 seferdir 1 haftalık seyahatlerde kullanıyorum. Duşla bozulmadılar benimkiler, oje bozulmuş, yenisini sür kurut derdi olmadan çok rahat oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)