BU BLOGDA ARA

26 Aralık 2013 Perşembe

Flormar Lights of Flowers Precious Ruj - LF31

Flormar'ın Lights of Flowers serisinde yaptığı %80 indirimden 2 far ve bir ruj almıştım.İndirim bu kadar şahane olunca nasıl daha fazla bişi almadım şaşırıyorum kendime :) 


Seri 4 neon 2 nude tonda rujdan oluşuyor.Ben kırmızı algısı yüksek olan LF31 numaralı turuncu ruju aldım. Rujun ambalajı renk olarak da görüntü olarak da çok sevdim.Değişik ve şık bir ambalajı var.Sizce de öyle değil mi?

Rujun yapısal özellikleri de oldukça tatmin edici.Mat olmasına rağmen dudakları hiç kurutmuyor.Nemli bir his bırakıyor.
Tek kat sürüldüğünde bile yeterince renk veriyor, ikinci katı uyguladığınızda şahane dudaklara sahip olmak mümkün.
Çizgilere dolmuyor ama dudaklardaki pürüzleri, çatlakları çok belli ediyor.O yüzden sürmeden önce dudakları pürüzsüzleştirmek gerekiyor. Gerçi çatlak dudaklarda hiç bir ruj güzel durmuyor.
Kalıcılığı oldukça iyi, bir şeyler yedikten sonra bile dudaklarımda duruyordu.Sık tazeleme gerektirmiyor.


Renk olarak biraz iddialı.Ruj testerlarını asla dudaklarımda denemem,alırken kullanıp kullanmayacağımdan emin olamamıştım.O yüzden serideki aynı renk glossu almamıştım.Keşke alsaymışım çünkü bu ruj mat olduğu kadar parlakken de harika durur. Bir tek gloss için online alışveriş de yapmak istemiyorum, İzmir'e gidince kiosklara bir bakacağım.


Rujun normal fiyatı 17.50 TL,indirimli fiyatı 3.50 TL.Performansına bakılırsa normal fiyatını hak eden bir ürün,3.50 TL gibi komik bir rakama satılırken kesinlikle kaçırılmamalı.

Seriyi tüketene kadar indirim devam edecek gibi görünüyor, hala zaman varken fırsatı değerlendirin derim.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Benim bu serideki en çok beğendiğim renk bu oldu. Güle güle kullan Gonca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canım :) En alınabilinecek renk buydu guzel de renk gercekten :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)