BU BLOGDA ARA

20 Aralık 2013 Cuma

Flormar Lights of Flowers LF22 ve LF23 Farlar

Çok fazla far kullanmadığım için elimde sadece The Balm'ın Nude Tude far paleti ve Maybelline Color Tattoo-On and On Bronzdan başka far yoktu. Flormar'ın Lights of Flowers serisinde %80  indirim yapmasıyla ben de 2 far daha edinmiş oldum.


Toprak ve Kahve tonlardaki farlar çoğu zaman öncelikli tercihimdir.Bu yüzden serideki LF23'ü tercih etmiştim, kiokstaki bayan yeşil olanı da önerince onu da aldım. LF22 de aldığıma pişman olmadığım bir renk oldu.



LF22 Fıstık yeşili bir far.Ambalajda çok cart görünse de uygulandığında sırıtmıyor.Yapısal olarak biraz sert, ambalajdaki rengi tam olarak elde edilmiyor ama pigmentasyonu çok da kötü değil.Tozutma problemi minumum düzeyde. Kalıcılığı çok iyi değil,far bazıyla uygulandığında kalıcılık süresi oldukça uzuyor.Farın rengi de daha belirgin hale geliyor.Ben far bazı olarak Essence- I Love Stage far bazı kullanıyorum,sonuçtan oldukça memnun kaldım.


LF23 ise bronz tonlu bir far.Yapısı LF22'ye göre daha yumuşak, ve pigmentasyonu daha iyi.Bu farda belirgin bir dökülme problemi var.Kalıcılık olarak performansları aynı.


Farların bazlı ve bazsız olarak swatchları bu şekilde.Bronz olanın ışıltıları ve dökülmeye müsait olduğu burada da net bir şekilde görünüyor.

Şahane makyaj yapamıyorum ama size fikir vermesi açısından bir makyaj yaptım.



Farların indirimli fiyatı 4.40 TL gibi komik bir rakam.Bu fiyata harikalar yaratıyorlar diyebilirim.Seride 6 farklı renkte far var, ve miktarı 5 gr. İndirim hala devam ediyorken dilediğiniz rengi alıp,fırsatı değerlendirmenizi öneririm.

Eğer yakınınızda Flormar Kiosk'u yoksa Flormar'ın online alışveriş sitesinden ürünleri temin edebilirsiniz.


Sevgiler..

5 yorum:

  1. Ay bence geçişi çoook güzel yapmışsın balım yaa, eline sağlık!!!! Azıcık daha belirgin eyeliner ile şahane olur ki bu hali bile nefis!!!! Farları almadığıma şu an pişman olmuş olabilirim :) Mucks!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim kuzum :) Tembel arkadaşın eyelinerın yazısını yazınca da bu görseli kullanmak için elite eyeliner kullandı :D yoksa bundan daha iyi eyelinerım var, bak sen öyle deyince pişman oldum :/ Bu arada elinde bi sürü far var senin boşver almadığın iyi olmuş :):)

      Sil
  2. Kahve tonundaki fara bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunu inceledim ve çok beğendim paylaşımlar için çok teşekkürler takibe aldım bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)