BU BLOGDA ARA

3 Aralık 2013 Salı

Elite Glitter Eyeliner No:10

Elite Kozmetik'in denemem için gönderdiği ürünlerden glitter eyelinerdan bahsedeceğim bugün.Eyeliner çekmeyi öğrendim öğreneli, eyelinersız çıkmaz oldum sokağa.Bir de çeşit çeşit eyeliner denemek istiyorum:) Bu açıdan oldukça isabetli bir hediye oldu benim için.Farklı bir markanın, farklı formdaki bir ürününü deneyimlediğim için mutluyum.


Aslında göz makyajında sim,parıltı,abartı sevmiyorum ama bu eyelinerın rengi çok hoşuma gitti.Elite 10 numaralı eyeliner, içinde irili ufaklı simleri olan sarı-yeşil yansımalı bir renge sahip. Oldukça şık görünüyor.Tek başına kullanıldığında da gayet güzel renk veriyor.Ama siyah eyeliner üzerinde şahane duruyor.


Aplikatörü fırça şeklinde. Derli toplu bir fırça olduğu için uygulama yapması oldukça kolay.Ben fırçanın ucundaki ürünü, fırçayı dikey tutarak uyguluyorum.Yatay uygulamada biraz başarısız oldum:/


*Ürün jel yapıda sürümü kolay,konforlu.
*Simler neredeyse homojen dağılıyor.
*Eyeliner ilk sürüldüğünde ıslak bir his bırakıyor.Kısa bir zaman sonra kuruyup sabitleniyor.
*Kalıcılığı çok iyi.Zaman geçtikçe simler dökülme yapmıyor.
*Çıkarması kolay.Ama dikkatli olmak gerekiyor.Simlerin gözünüze kaçmasını istemezsiniz sanıyorum.Hatta yaramazların benim de gözümden uzak durması için bir öneriniz varsa severek uyarım :)
*Ürünün her hangi bir kokusu yok.
*Miktarı 5.5 ml, oldukça yeterli.

Ürününün yapısal özelliklerini ve performansını oldukça beğendim.İçeriği size de uygun gelirse ,simli eyeliner sevenlere öneririm,ben çok severek kullanıyorum.


Ürünün içerik bilgisine buradan ulaşabilirsiniz.





Siz de bu glitter eyelinerlardan birine sahip olmak isterseniz Elite Kozmetik online alışveriş sitesinden temin edebilir, Elite Kozmetik twitter hesabını takibe alarak yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.

Ürün hakkındaki yorumlarınızı da bekliyorum.

Sevgiler..

............................................................................................................

4 Aralıkta bitecek olan çekilişime katılmadıysanız acele edin,belki şanslı sizsinizdir..

8 yorum:

  1. harika durmuş bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim :) Her rengi var bende:)

      Sil
  2. Bu tarz simli eyelinerları siyah eylinerın üzerine çekiyorlar ince bir şekilde çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum o şekilde,denemek lazım:)

      Sil
  3. What cute looks this eyeliner :)

    YanıtlaSil
  4. Ahh birde tam dogru çekebilsem ;-) sari guzel olmus

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)