BU BLOGDA ARA

25 Aralık 2013 Çarşamba

Elite Eyeliner Pen NO:50

Eyeliner çekebilme yeteneği kazandığımı daha önce şuradaki yazımda anlatmıştım.Eyeliner çekebilmenin keyfine varınca, eyeliner inceleme yazıları yazmaktan da büyük keyif duyar oldum.Bugünkü konuğumuz Elite markasına ait bir eyeliner.


Elite'in 50 numaralı Eyeliner Pen'i keçe uçlu ve mat siyah renkte bir kalem. Kalemin ucu  dipten uca inceliyor.Uç kısmı biraz kısa olduğu için yatay uygulamada biraz zorluk yaşatıyor.Dikey uygulamada ise uca gelen ürün yetersiz kalıyor.


Yatay olarak uygulama yapmak daha mantıklı olduğundan, ben yatay uygulama yapmayı tercih ediyorum.Zorluktan kastım ise eyelinerın sınırının tek kerede çekilemiyor olması.Önce göz kapağımın yarısına kadar çizgi çekip,daha sonra kaldığım yerden kuyruğa kadar olan yeri çizerek uygulama yapıyorum.Bu da düzgün uygulamayı biraz zorlaştırıyor. Dikey olarak kullanıldığında  çok yetersiz kalan ürün yatay olarak uygulandığında da iyice bastırmadan tam siyah renk vermiyor.( Göz kapağına baskı uygulamak mantıklı olmadığından, elinize kalemin ucunu bastırıp ürünün uca gelmesini sağlayabilirsiniz.)


Ürünün rengini kolay vermiyor olması biraz sorun yaratıyor. Eyelinerın sınırlarını belirledikten sonra içini doldurmak için birkaç kez uygulama yapmak gerekiyor,ancak bu şekilde maksimum siyah renge ulaşılıyor.
Ürün uygulandığında ıslak his bırakmıyor, kolay sabitleniyor ve kalıcılığı da oldukça iyi. Kolayca da çıkıyor.(Bioderma H2O, Loreal Temizleme Suyu ve Neutrugena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi kullandım hepsi de kolayca çıkardı.)



Simsiyah eyeliner severlere asla yetmeyecek bir ürün.Ben yerli malı, yurdun malı deyip kullanıyorum,biraz zorlasa da işimi görüyor.

Bu ürünü incelemek ve almak isterseniz Elite Kozmetik'in sitesine göz gezdirebilir,yeniliklerden  ve fırsatlardan haberdar olmak isterseniz Elite Kozmetik'i twitter ve facebooktan takip edebilirsiniz.


Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bende bu konuda arayış içindeyim, simsiyah sevdiğim için emin olmadım. Denedim bir sürü ürün ama kiminin fırçası güzel değil kiminin rengi :) Doğruyu bulacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simsiyah eyeliner olarak Lorea'lin eyelinerini tavsiye ederim.Blogda yazisi var eminim memnun kalirsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)