BU BLOGDA ARA

7 Aralık 2013 Cumartesi

Dermostil'den Gelen Hediye Paketi

Dermostil beraber yaptığımız çekilişten sonra bana da bir paket gönderdi.Paketin içinden merak saldığım Nuxe ürünleri çıkması beni çok çok memnun etti.


Dermostil daha önce alışveriş yaptığım bir site.O zaman da ürünlerin paketlenme biçimini çok sevmiştim.Şimdi de aynı özeni gördüm.Bir de havalı ambalajları sarmak için bant kullanmaya başlamışlar.İnce,güzel bir detay olmuş. 


Gördüğünüz gibi gerekli önlem alınmış.Ürünler kargo şirketi çalışanlarının hunharca davranışlarından zarar görmeyecek şekilde tek tek paketlenmişler.


Paketten çıkan ürünlerden biri Nuxe yüz yıkama jeli, bir diğeri de sevgili +Kermit Alemlerde 'nin önerdiği ve almayı çok istediğim Nuxe lip balm. Nuxe Stik Lip Balm'ı kullanıyorum zaten, ondan çok memnunum.Bu da çok iyi iş çıkarıyor,hemen denedim :)
Yüz yıkama jeli ise sırasının gelmesini uzunca bir süre bekleyecek gibi..


Ben online alışverişlerde tester gönderimini çok önemsiyorum.Eminim bir çoğunuz da öylesiniz.Daha önce yaptığım alışverişlerde de tester göndermişlerdi.Bildiğim kadarıyla da her alışverişe ekliyorlar.
 Ama bu sefer beni tester cennetine düşürmüşler.Özellikle el kremini sevdim.Tam çantaya atmalık :)


Bunlarda minişim için.Deneyelim beğenirsek büyüklerini alırız :)

 Dermostil'in müşteri memnuniyeti anlayışını seviyorum.Güvenle alışveriş yapabileceğiniz bir site.Öneririm..

*Dermostil'e bu güzel paket için teşekkür ederim..


Sevgiler..


8 yorum:

  1. Güle güle canım kullan bakalım sevecek misin benim kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Sevdim bile kokusu harika, yumuşacık yapıyor dudakları :)

      Sil
  2. :) Harika ürünler .Nuxe ürünlerini bende merak ediyorum .Güle güle kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.Dermoeczane.net diye bir site var merak ettigin bir urun varsa oraya bakabilirsin fiyatlar oldukca uygun :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Nuxe ürünlerini denemedim hiç,bende denemeyi düşünüyorum.
    Ayrıca maşallah tester cenneti olmuş. :)
    Güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe urunleri begeniyorum ben.Dermoeczane.net e bir bak istersen cok uygun fiyatli orada hersey.iki kez alisveris yaptim memnun kaldim :)

      Tesekkurler canim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)