BU BLOGDA ARA

2 Aralık 2013 Pazartesi

Aztec Style Desing on Ombre Nails

Bu sefer oldukça kolay bir çalışma ile karşınızdayım :) 


Nail art çalışmalarının en basit hali işte bu çizgiler, zigzaglar, noktalar... Bu çalışmada tek olay ombre tırnaklar.Açık renk ojeyi sürüp uçlara süngerle koyu rengi uygulayınca o da tamam oluyor.Gerisini anlatmaya gerek yok sanıyorum :)


İki tırnağımdaki harika simli oje ise H&M markalı. Küçücük bir şişede kocaman bir mutluluk olmuş bu ojeler.Gri,siyah pullar,çubuk parçalar da içeriyor.Fırçaya yeterince pul geldiği için tekrar tekrar sürmek gerekmiyor. Sürümü oldukça keyifli,görüntüsü de öyle.Bu ojeleri çok sevdiğimi söyleyebilirim.






Bu basit süslemeyi kimler deneyecek? Ombre tırnaklar üzerine sadece sim uygulayarak da yapabilirsiniz,tercih sizin..

Sevgiler..

............................................................................................................

Dermostil sponsorluğundaki çekiliş 4 Aralıkta bitecek, çekilişe katılmak isterseniz tıktık..


8 yorum:

  1. Oh my! Very pretty nail art ^_^

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
  2. ay benim için en zor kısmı o aztek desenleri çizmek. çok düzgün bir fırça ve titremeyen eller gerektiriyor! ben hiç beceremiyorum. helal olsun valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bana da çok kolay geliyor :) Teşekkürler Esracım :)

      Sil
  3. canım benim ne güzel çalışmışsın gene:)) ellerine sağlık:) senden görüp yapmaya çalıştıklarım bir türlü olmuyor bazen de çoook önce yaptığın çalışmalar bilinç altımdan pörtlüyor birşeyler yapıyorum ve tırnaklarıma bakınca goncanıngüncesini görüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)