BU BLOGDA ARA

5 Aralık 2013 Perşembe

3 Kişiye Electro Pop Serisinden İstediği China Glaze Oje Hediye! (SONLANDI)

Merhaba!
Hız kesmeden harika bir çekilişle devam edelim istiyorum :) Tanaçan Kozmetik Sponsorluğunda 3 kişiye Elektro Pop serisinden istediği China Glaze ojeyi hediye ediyoruz.

Önce size bayılarak kullandığım China Glaze ojeler hakkında biraz bilgi aktarayım;


 China Glaze isim anlamıyla China  Cini,Porselen, Glaze ise ışıltı,parlaklık demektir. Yani Porselen parlaklığında tırnaklar! China Glaze ojeler çok kolay sürülür, fırça darbesi bırakmaz. Tek kat sürmek yeterlidir. Kreme gerek yoktur. Bu da ojenizi daha çok kullanabileceğiniz anlamına gelir. Bu sebeple China Glaze ojelere ismini veren ve bu markanın en önemli özelliği olan parlak bitirişi veren Çin kilini sertleştirici olarak kullanırız. Bu madde ojenizin tırnağın üzerinde çok uzun ve kuvvetli bir tutuculuk yapmasını sağlar. Alt ve üst kaplama(Top/base coat) ile birlikte kullanıldığında ojenin ömrü uzar, 4-5 gün ömrü vardır.İçindeki kristal parçacıkları ve bilye kapak özelliği sayesinde ojenizin ömrü uzun olur, şişe içinde kuruma yapmaz! Bir şişeden tam verim alabilirsiniz!DBP,Toulene ve Formaldehit içermez.

Ojeler bu kadar güzel özelliklere sahip olunca,siz de Electro Pop Serisinden birer oje kazanmak istersiniz değil mi?


Bu seride birbirinden güzel, birbirinden canlı renklerde 11 oje ve 1 Glitter var.Ben bu serinin 3 ojesini ( Kinetic Candy - Gothic Lolita - Fuchsia Fanatic) bayılarak kullanıyorum.Aranızdan 3 kişinin de istediği renkteki ojeyi kullanmasını istiyorum :) 
Renklere yakından bir göz atın;





Renkler şahane değil mi? Eğer bu ojelerden birini kazanmak isteyen 3 kişiden biriyseniz mail adresinizi ve istediğiniz ojeyi forma yazmanız yeterli.Bu şartı yerine getiren herkes çekiliş listesine adını yazdırabilir:) 

Artı hak kazanmak için;
*Blogumun izleyicisi olabilirsiniz. (+2 hak)
*Tanaçan Kozmetik Facebook Fan Sayfasını beğenebilirsiniz. (+2 hak) 
*Sürekli iletişim halinde olabileceğiniz Facebook China Glaze 'i arkadaş olarak ekleyebilirsiniz. ( +1 hak)
*Tanaçan Kozmetik Twitter Hesabını takip edebilirsiniz. (+1 hak) 
*Tanaçan Kozmetik İnstagram Hesabını takip edebilirsiniz. (+1 hak)

Zorunlu ve hak getirecek olmamakla birlikte çekilişi duyurursanız beni mutlu ederseniz.Daha çok kişiye ulaşmak güzel olur :)

Son Katılım: 20 Aralık 2013 23.59 
Kargo firmaya aittir.Sadece yurt içi gönderim yapılacaktır.


Aşağıdaki formu eksiksiz doldurmayı unutmayın:) Bol Şanslar!

37 yorum:

  1. Oooh hepsini takip ediyor olunca bütün artı hakları da aldım, hadi bakalım bana ve herkese bol şaaans :) Sana da güzel ojeler için teşekkürler kuzucuuum!!!!

    YanıtlaSil
  2. Katıldım ben de :) Konu oje olunca ben ordayım zaten :)

    YanıtlaSil
  3. formu doldururken tamamlamadan yanlışlıkla enter yapınca kaydoldu. o yüzen ikinci kez doldurdum. umarım sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun yok katılımın gerçekleşti bol şans:)

      Sil
  4. katıldım:) instagram dışında bütün şartlar tamamdır herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  5. Yukarıdaki görsellerden birini seçicek değilmi canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o renklerden birini sececeksin canim

      Sil
  6. katıldım umarım şansım olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol sanslar! Lakin hangi ojeyi istedigini belirtmemissin onu buraya yanit olarak yazarsan sevinirim.sevgiler..

      Sil
  7. form doldurma çok mantıklıymış hemencicik katıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir çekiliş çok teşekkürler. blogunuz gerçekten çok güzel ayrıca Tanaçan Kozmetik' i çok seviyorum hem çok ilgililer hem de işlerini gerçekten çok titiz bir şekilde yapıyorlar öncelikleri müşteri memnuniyeti ve çok hızlılar :) umarım şans bana da güler :)

    YanıtlaSil
  9. harika çekiliş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. cok guzel bir cekilis olmuss bloguna zaten bayılıorum nail artlarin supeer supeer iyiki varsin=)

    YanıtlaSil
  11. Katıldım :) oje deyince sular duruyor

    YanıtlaSil
  12. Merhaba formu doldurdum twiterim yok fakat sormak istedigim su ki instagramda sayfa bulunamadi diyor :s sizi bloglovin g+ ve gfcden mine yeşil adiyla takipteyim instagramda ise 26mc26 adiyla takipteyim ama tanacan kozmetik instagram hesabini takip edemedim :((( sadece bende mi oldu acaba boyle bir sorun???

    YanıtlaSil
  13. bütün şartlar tamamdır katıldım :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de katıldım ve tüm şartları yerine getirdim. Kinetic Candy benim olmalıııı :))

    YanıtlaSil
  15. katıldım tabi zaten tanaçanı da her yerden takip ediyorum :-))

    YanıtlaSil
  16. Katıldımm. umarım o 3 kişiden biri de ben olurum :)

    YanıtlaSil
  17. merhaba katıldım.blog,bloglovin ve G+ da izlemeye aldım.çekilişi duyurdum.şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:
    https://www.facebook.com/sineminbahari/posts/10152069222488094
    https://twitter.com/sineminbahari/status/411615643490738176

    YanıtlaSil
  18. Çekilişe katıldığımda adım Yasemin Yiğit'ti,şu an Gfc adımı değiştirdim,Yaseminniey Krsygt adıyla blogunuzu takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  19. yalnız bu seriden 4 tanesi bende varmış zaten :D hangisini istesem diye çok düşündüm valla :)
    bi ton şart olunca gözüm korktu ama ben heryerden takip ediyormuşum zaten :D
    hadi bol şans o zaman bana :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)