BU BLOGDA ARA

4 Kasım 2013 Pazartesi

Sun Flower Nail Art

İster ayçiçeği deyin,ister güneşebakan, isterseniz de günebakan diyin :) Ne sevimli çiçektir değil mi? Sarı sarı :) Heeh işte onu yaptım bugün tırnaklarıma..


Baz oje olarak Pastel'in 83 numaralı su yeşili ojesini kullandım.Açık rengine göre kapatıcılığı iyi.2 katta kapatıyor.
Tırnak ucumun bir tarafına siyah çeyrek daireleri yaparak başladım çalışmaya.Daha sonra ince uçlu fırçayla üçgen yapraklar yapıp,içini doldurdum.Siyahla sarı ojenin birleşim yerini de turuncu minik çizgilerle kapattım.Çiçeğin ortasına kürdanla gri noktalar koyarak süslemeyi bitirdim.




Gerçeğe oldukça yakın bir görüntü elde ettiğimi düşünüyorum.Siz ne dersiniz?


Sevgiler..

24 yorum:

  1. Aww, this one makes me smile - sweet sun flowers :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) you always make me smile with your sweet comments too, Maria :) Thank you so much:)

      Sil
  2. çok tatlı olmuuuuş!!! kesinlikle çok iyi çizmişsin, müthiş sevimliler :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş sanat eseri gibi görüyorum böyle çalışmalrı:)

    YanıtlaSil
  4. Yine harika bir çalışma olmuş canım.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canim :)

      Sil
  5. çok tatlı olmuş bayıldım yine :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim İremcim :)

      Sil
  6. çokkk güzel olmuş tatlım ellerine sağlık bende deneyeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim Begumcum, dene tabi :)

      Sil
  7. Ya ben bu ojeleri yerimne kadar güzel olmuş canım. Maşallah :)
    içim açıldı resmen teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) güzel yorumun için ben teşekkür ederim benim de bu yorumla içim açıldı,teşekkürler :)

      Sil
  8. takip ediyorum uzun zamandır hep mükemmel hep harika !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Cerencim ne desem bilemedim inan, çok mutlu oldum böyle düşündüğün için :)

      Sil
  9. Ahhah olmus bu :) On numara.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)