BU BLOGDA ARA

15 Kasım 2013 Cuma

Sally Hansen Gerçek Ojeden Desenli Tırnak Bandı - Love

Ojeler, tırnak bantları,takma tırnaklar bir sürü şey denenmeyi bekliyor.Tırnak bantlarını ve takma tırnakları sadece fotoğraflamak için kullanmak istemediğimden doğru zamanı bekliyorum.Bendeki Sally Hansen gerçek ojeden desenli tırnak bantları aşk temalı olduğu için evlilik yıldönümümüzde kullandım.Tam da gününe uygun oldu:)


Tırnak bantları daha önce bahsettiğim Avon Stikerlar gibi 'bant üzerine desen' mantığıyla yapılmamış.Bildiğiniz yapışan,kıvamlı oje,öyle ki kurumasını bile beklemek gerekiyor:)


Kutunun içinden 16 adet bant, bir adet tırnak eti itici ve bir adet küçük kağıt törpü çıkıyor. Kullanma talimatı oldukça açık bir dille yazılmış. 

Oje bantlar üç katmandan oluşuyor.Birinci katman yapışkan kısmı koruyor,üzerinde oje bandı var ve en üstte oje bantlarının zarar görmesini engellemek için şeffaf bir koruyucu var.Uygulama oldukça basit.Tırnağınıza uygun bandı seçtikten sonra, en alltaki kağıdı çıkarıp bantları tırnağa dipten başlayarak yapıştırıyorsunuz.Tırnak iticinin sivri olmayan tarafı ile yüzeyi ve tırnak kenarlarını nazikçe düzeltip bandı tam olarak yapıştırıyorsunuz.Daha sonra üzerindeki şeffaf bandı alıp,tırnak ucundaki fazla kısmı kağıt törpü ile hafifçe törpüleyip koparıyorsunuz.(Eğer ihtiyaç duyarsanız ayrıntılı-fotoğraflı anlatım için şu posta bakabilirsiniz) Hepsi bu kadar. Ben top coat uygulamadım,dileyen uygulayabilir.

Bant hakkında söylemek istediğim bir kaç püf nokta var;
*Tırnağınızın olağan bakımını yaptıktan sonra uygulama yapmakta fayda var.Temiz tırnağa daha güzel yapışacaklardır.
*Bantlara nazik davranın zira çok narinler, yırtılmaları oldukça kolay.
*Tırnak bantlarının üzerindeki şeffaf koruyucuyu çıkardıktan sonra bir süre kurumasını bekleyin,ve bu aşamadan sonra düzeltme işlemi yapmayın.(Benim orta tırnağımdaki delik bu yüzden oldu :/ )
*Tırnak uçlarına gelen kısımları iyice yapıştırırsanız oldukça dayanıklılar.Ama iyi yapıştırmazsanız o kısımdan yırtılıp, bozuluyorlar.
*Suya oldukça dayanıklılar.Düzgün bir şekilde uygulandığında ojeden farksızlar.Tırnakta ekstra bir şey olduğu hissini vermiyorlar çünkü incecik ve pürüzsüzler.
*Son olarak çıkarırken aseton kullanmak gerekiyor.

Buraya kadar sıkılmadan okudunuz,bir de sonuçları göstereyim.Her ne kadar acele yaptığım için biraz kusurlar olduysa da sonucu sevdim :)





Sally Hansen tırnak bantlarını oldukça kullanışlı buldum ve çok sevdim.Her zaman olmasada özel günler için uygun şekillerde alınıp,keyifle kullanılabilirler.
Nail artla uğraşamam ama tırnaklarımda süslü püslü olsun isteyenler bu bantlar tam sizlik deneyin teşekkürleri seve seve kabul ederim ^_^ 

Sevgiler..



10 yorum:

  1. They are really sweet and it looks like the application was easy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Than you Maria, yes it is easy to apply :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet canım acayip bişi :) İncecik hiç fazlalık yapmıyor ve ayın 14'ünden beri sağ el tırnaklarımdakiler duruyor bozulma falan yok :)

      Sil
  3. benim dayanıklılığı konusunda tereddütlerim vardı eger dedigin gibiyse denemeye deger. faydalı yazı sevgiler..
    bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin.Dayanıklılık konusunda gerçekten çok iyi.Yazının işine yaramasına ayrıca sevindim.Sevgiler..

      Sil
  4. çok ilginç geldi bana bildiğimiz oje ile yapılmış olması bant denince aklıma bildiğimiz naylon yapıştırmalar gelmişti :) bunlar daha zahmetli göründü bana :( pek narin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narin ama tırnakta bişi varmış hissi vermiyor,diğer bantlar bunun yanından bile geçemez bence.Bildiğin oje fazlası var eksiği yok :)

      Sil
  5. Denemek istediğim bir üründü fakat tereddütlerim vardı..Şimdi deneyebilirim...Çok da güzel olmuşlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Gerçekten denemelisin düzgün yapıştırınca hiç sorun olmuyor.Oldukça uzun süre de rahatlıkla kullanabilirsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)