BU BLOGDA ARA

22 Kasım 2013 Cuma

Pencil Nail Art

Takip ettiğim bir çok yabancı blogger Back to the School başlığı altında bir çok nail art yapıp paylaştı.Ben kalemli olana bayıldım ama o dönem yapamadım.Artık aynı başlık altında yayınlamak için çok geçti ama yapmak için asla değildi :) 


Beğendiğim bu nail artın yapılışı çok basit, hatta kalem ucunu yapmayıp sadece silgili tarafı yaparsanız basitten de basit:)
Yapılışına kısaca değinecek olursam;
İşaret ve yüzük parmağıma nude tonlarda bir kat oje sürdüm.O kuruyunca ince uçlu fırçayla, açık turuncu birer üçgen çizdim.Daha sonra sınırları taşırmadan üçgenlerin içini aynı renk ojeyle doldurdum.Üçgenlerin tepesine küçük siyah bir üçgen yapıp, tabanına da sarı şekilleri çizdim.Ortaları da turuncu çizgilerle belirginleştirdim.Kalemin uç kısımları ortaya çıkmış oldu.
Silgili tarafı yapacağım tırnaklarıma ise iki kat sarı oje uyguladım.Uç kısımlara, yarıdan az olacak şekilde pembe ojeyi uyguladıktan sonra ortaya da gri simli ojeyi uyguladım. 


Orta kısma uyguladığım oje Color Club Nail Art ojesi.Bu ojeye gerçekten bayılıyorum.Desen çizmek çok rahat,rengi de bir çok çalışmada kullanılmaya müsait. Bu ojeyi Watsons'tan alıp deneyebilirsiniz.




Kolay yapılan bu renkli çalışma,tırnaklarımda çok şirin duruyor değil mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

16 yorum:

  1. ay yerim çok hoş:)))kalem delisi olan begüm için şahane :)

    YanıtlaSil
  2. what a tasty manicure, looks so cute:)
    http://liz-breygel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aww, this is super sweet - can I borrow a pencil please ;)

    YanıtlaSil
  4. Yine döktürmüşsün!! :) Çok cici olmuşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Ceydacım beğenmene sevindim:)

      Sil
  5. Çok tatlı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. This manicure looks just perfect ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok başarılı olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)