BU BLOGDA ARA

14 Kasım 2013 Perşembe

Pacman Nail Art

Aranızda benim gibi 80'lerde doğup da, Pacman oynamayan var mı? Yoktur sanıyorum. Mazide kalmış bu güzel oyunun karakterlerini tırnaklarıma çizerek,kendim ve sizler için tozlu sayfaları tekrar araladım:)


Bu sevimli canavarları yapmak oldukça basit.İstediğiniz renkleri tırnaklarınıza iki kat uyguladıktan sonra,uçlara siyah üçgenler yapıp gözleri de yerlerine koyunca canavarlar hazır oluyor :)


Baş parmak tırnağına da siyah baz üzerine sarı Pacman'i çizince süsleme tamamdır!Oldukça basit ve iki elin tırnaklarına da kolayca uygulanabilecek bir süsleme.



Bu çalışma şık olmamasına rağmen sevimliliği ile gönülleri kazanabilir diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz? Yorumlarınızı bekliyorum :)


Sevgiler..

12 yorum:

  1. Yay, I loved playing Packman year back - and you mani is sooo cute :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Thank you Maria.I am a pacman lover too :)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş canım=) hepside aynı yere bakıyor..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. yaa var vaaar ben bayılırım pacmana goncaaam:) ellerine saglık cok guzel çizmişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım benim :) beğenmene çok çok sevindim :)

      Sil
  4. haha 90da doğdum ama bu oyunu çoook oynadım :)) çok sevdim

    YanıtlaSil
  5. Birçok pacman manikürü gördüm.Ama seninki en beğendiklerimden biri oldu.Çok başarılı olmuş.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim :) Acayip mutlu oldum :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)