BU BLOGDA ARA

2 Kasım 2013 Cumartesi

Otacı Argan Sabun

Argan yağı hemen hemen tüm saç&cilt bakım ürünlere girdi. Mucize ürün diye adlandırılan argan yağı nedir merak edenler varsa şuraya bakabilirler.


Otacının argan yağı el&tırnak bakım kremini daha önce kullanmış,memnun kalmıştım.Genel olarak sabunlara karşı ön yargılı olduğum için, bu sabunu kullanmam biraz zaman aldı. Sabunu duşta kullanıyorum.Yüzüme uygulamadım,çünkü yüzümü sabunla yıkamayı hiç sevmiyorum.



*Sabun gayet iyi köpürüyor.İyi bir duş keyfi yaşattığı kesin.
*Kokusu kremde olduğu gibi acımsı,ama beni rahatsız etmiyor.Zaten duştan çıktıktan sonra tende koku kalmıyor.
*Cildi kurutup,germiyor hatta bu sabundan önce kullandığım duş jelinin pul pul yaptığı derimi düzeltti.
*Herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı.




Otacı Argan sabun temiz içeriğiyle de alınabilirliği yüksek bir sabun.Yüzünü yıkarken sabun kullanmayı sevenler, yüzünde de rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum.Stoklu olanlar bitsin,duş jellerine veda edeceğim.Bittikçe bu sabunu alıp, keyifle kullanacağım.

Peki siz bu sabunu kullandınız mı? Sevdiniz mi?Görüşlerinizi paylaşın benimle :)

Ürün Otacı tarafından denemem için gönderilmiştir.Görüşlerim objektiftir.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)