BU BLOGDA ARA

28 Kasım 2013 Perşembe

Orange&Yellow Nails with Black Dotticure

Uzun zamandır 'dotticure' yapmıyordum.İki rengi kullanarak ve sadece noktalarla bir nail art çalışması yaptım.


Tırnaklarıma baz olarak tek kat Essie-Sand Tropez uyguladım.Çünkü baz olarak kullanacağım sarı renk çok açık tonlu olduğu için kat kat uygulamak zorunda kalacaktım.Bu şekilde iki ince katla istediğim rengi elde etmiş oldum. 
Elite'in bu ojesi renginin açık olması dışında sorunsuz.Kokusu da diğer ojeler göre biraz daha keskin ama öyle çok rahatsız etmiyor.Kuruma hızı da katların inceliğine göre değişiyor.Biraz fazla sürdüğüm başparmak tırnağım daha uzun sürede kurudu ama diğer tırnaklarımda sorun yaşamadım.


Baz ojeyi sürdükten sonra tırnağı boyuna çizgi çekerek ikiye ayırın.Çizgiyi kullanacağınız diğer renk ile yapın.Tırnağınızın istediğiniz yarısına ikinci rengi uygulayın.Kremsi yapıda bir oje kullanırsanız tek katla yeterli kapatıcılığı sağlamış olursunuz.Daha sonra büyük noktalama aletiyle aralıklı büyük noktalar koyun.Sonrada en küçük noktalama aletiyle zigzag çizecek şekilde küçük noktaları koyun.Yeteri kadar kuruduktan sonra top coat uygulayınca tamamdır.
Bu süslemeyi yapması ojelerin kuruma süresini de işin içine katarsanız yirmi dakika sürüyor.Denemeye değer diye düşünüyorum.


Turuncu rengi Sally Hansen tercih ettim.Kremsi yapısıyla işimi çok kolaylaştırdı.Detaylı yazı için tıktık!




Çalışma hakkındaki düşüncelerinizi keyifle okuyacağım,yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sevgiler..

........................................................................................................

Sally Hansen oje de kazanabileceğiniz çekilişe katıldınız mı? Katılmadıysanız buraya buyrun:)

20 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten, ellerine sağlık! öpücük!

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ben bayıldım!
    En yakın zamanda deneyeceğim :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmene sevindim, senin yaptığını da merakla bekliyorum :)

      Sil
  4. Renklerin uyumu cok hos, gercekten cok güzel olmus.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş:)) vallahi bu konuda büyük yeteneksin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım iltifatın için:)

      Sil
  6. Aww, this is so perfect, I love everything about it!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria I am glad you love it!

      Sil
  7. Dotların dansı koydum adını :)) çok güzel olmuş :.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim güzel olmuş, teşekkürler kokoşçum :)

      Sil
  8. Black color looks so good with orange!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you hun, I agree with you :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)