BU BLOGDA ARA

19 Kasım 2013 Salı

Nuxe Paris Baume Prodigieux Lévres Lip Gloss

Nuxe ürünlerine takmış durumdayım.Denemek istediğim her ürünü aldım neredeyse. Meşhur renkli dudak besleyicisi&nemlendiricisini almadan edemedim.


Alışveriş yaptığım sitede sadece Chocolat İrise kalmıştı, fiyatı çok uygun olunca denemek istediğim için fırsatı değerlendirdim, kahverengi olmasına rağmen aldım gitti.Aldığımdan beri de bir çok kez kullandım.Gözlemlerim şu şekilde;

*Ürün çok akışkan değil çok da sıvı değil.Likit ruj kıvamında. 
*Aplikatörü kullanışlı, çok fazla ürün çıkarmıyor.Uygulaması kolay.
*Hafif yağlı ve kremsi bir dokusu var ama yapış yapış değil.
*Dudak yüzeyini sanki jel gibi kaplıyor, çizgilere dolmuyor.



*Islak, nemli ve ışıltılı görünüm sağlıyor.
*Kalıcılığı orta, gün içinde tazelemek gerekiyor.
*Hafif bir kokusu var.Kokuya çok aşırı duyarlı olanları belki rahatsız edebilir ama benim için sorun yaratmadı.
*SPF 15 ile kışın yeterli koruyuculuk sağlayacaktır. Zaten renk kış rengi olunca bol bol kullanma isteği uyandırıyor.




Ürün 7 ml'lik ambalajda fiyatı 39-45 TL arasında değişiyor.Online eczaneler ve Nuxe satan eczanelerden temin edebilirsiniz.Ben şuradan 14.50 TL'ye aldım.Ürün hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. rengi ve duruşu çok güzelmiş iyi ki almışsın güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengine rağmen sevdim canım,iyi ki almışım :)

      Sil
  2. çok doğal harika bi ton sevdim spf özelliği olmasıda ayrı bir avantaj..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)