BU BLOGDA ARA

28 Kasım 2013 Perşembe

Miskinkek'in Blog Çekilişinden Kazandığım Physicians Formula Allık

Merhaba,ilk defa bir blog çekilişi kazandım hem de denemeyi istediğim bir ürünü! Mutluluğumu sizinle paylaşayım istedim:)


Bu şirin mi şirin allığı sevgili Miskinkek'in Dermomedi sponsorluğundaki çekilişinden kazandım.Katılırken umutsuzdum ama Physicians Formula'nın bu allığını çok merak ettiğim için şansımı deneyeyim istedim.Evrene mesaj ulaşmış anlaşılan :)



Allığın pembecik ambalajı da allığın kendisi kadar şirin mi şirin değil mi?


Allığı henüz denemeye kıyamadım o kalpleri bozasım gelmiyor.Deneyince yorumlayacağım.

Sevgiler.. 




8 yorum:

  1. Çok teşekkürler harikasın :) Beğenmene de ayrıca sevindim, güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cok begendim hen de vesile olduğun icin tesekkurler canim ♡♡

      Sil
  2. çok tatlı güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiyipta kullanamicam kadar tatli hem de, teşekkrler canim :)

      Sil
  3. güle güle kullan görsel olarak çok zengin bir ürün=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, sana katiliyorum :)

      Sil
  4. Bir ben kazanamıyorum şu çekilişlerden ya. :D
    Küçük bir tanışma yazısıyla, yeni bir blog açtım beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk oldu ve sanirim son olur :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)