BU BLOGDA ARA

27 Kasım 2013 Çarşamba

Loréal Paris Super Liner Perfect Slim Eyeliner -Intense Black

Konu makyaj olunca, çoğu yazımda eyeliner çekemediğimi biraz kıskançça, biraz beceriksizliğimden dem vurarak belirtiyorum.Hayır madem eyelinerçekemeyengiller familyasının nadide bir üyesiyim niye bir sürü eyeliner almışım, niye bakıp bakıp sinir oluyorum değil mi? Bir garibim işte!


Elimdeki eyelinerlerı tek tek eşe dosta hediye ettim.2 tanesini kendime ayırdım ama bir türlü cesaret edipte denemedim.Açacağım kuruyup gidecekler diye. 
Loreal Super Liner'ı açmaya karar verdim, ne de iyi etmişim.Artık düzgünce eyeliner çekebiliyorum, evet evet çekebiliyorum. Eyeliner adı gibi süper!


*Eyelinerın ucu keçeli kalem gibi, dipten uca inceldiği için sürümü gerçekten çok kolaylaştırıyor.Yatay olarak kullanmak için ideal uzunlukta.
*Ürün en uca çok kolay geliyor,sallamak, çalkalamak,şekilden şekile girmek gerekmiyor.Ben kalemlerimin olduğu kaba baş aşağı koyuyorum.Kapağını açıp zahmetsizce uyguluyorum. 


*Rengin adı Intense Black, parlak ve siyah.
*Sürüldüğünde rengini kolayca veriyor. Eyeliner çekmek zaten zahmetli iş, tekrar tekrar aynı yeri boyamak işkence olacaktır(en azından benim için ^-^ ).O işkenceyi yaşatmıyor.
*Sürüldükten sonra saniyeler içinde kuruyor.
*Kalıcılığı için muhteşem diyemeyeceğim.Gün sonuna kadar gözden silinmiyor ama simsiyah da kalmıyor.Biraz soluklaşmış bi eyeliner beni idare eder derseniz tüm gününüzü kurtarır.
*Soluklaşma dışında bir sorunu yok,akma, bulaşma yapmıyor. 




Bakın gözlerimde nasıl duruyor.



Nasıl,düzgün çekebilmişim değil mi? :)

Sonuç itibariyle sevmekten öte,bana eyeliner çekme zevkini yaşatan bu ürüne, aşık oldum diyebilirim. Volume Million Lashes Maskara ile beraber 30 küsür TL'ye almıştım, yakın zamanda Kağan Parfümeri'de gördüm set halinde hala 38 TL'ye satılıyor. Bir tane daha alıp yedekleyeceğim,fırsatı kaçırmak olmaz :)

 İkisini birlikte almak çok karlı,siz de bu fiyata bulursanız mutlaka alın deneyin. Eyeliner çekmenin-çekebilmenin- keyfine varın.

Sevgiler..
.......................................................................................................

Dermostil sponsurluğundaki çekilişime katılmaydıysanız tıktık!

9 yorum:

  1. valla süper olmuş :) ben de çekemiyorum eye liner :( ne kadar dipten çekmeyi denesem de kirpik dibinde açıklık kalıyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben üst sınırı düzgünce çekmeye odaklanıyorum.Sonrada göz kapağımı hafif gerdirip kalan yer varsa dolduruyorum :)

      Sil
    2. hayatımda bu kalem kadar rahat cekilen eyeliner görmedim, bence deneyin 1dkiçerisinde iki gözüm de eyeliner lı oluyor kaldıki neler neler denedim daha önce fırcası sert ve sivri uclu cekememeniz için hiçbir sebep yok

      Sil
  2. çok güzel olmuş göz yapın da cok uygun ayrıca az elini alıştırmaya calış derim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Her gün eyeliner çekiyorum ;)

      Sil
  3. Bunun methini çok duymuştum ama gereksiz pahalı bir fiyatı var indirimde alabileceğim bir ürün kendisi :)
    Güle güle kullan eyelinerı gayet başarılı sürmüşsün çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde bulursan al canım.Ben çok seviyorum kendisini :)

      Sil
  4. Bende Super Liner Carbon Gloss'u set halinde almıstım ve cok memnun kaldım. Set icerisinde onu da gorursen denemen tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da aklımda olsun, teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)