BU BLOGDA ARA

30 Kasım 2013 Cumartesi

Kozmela Alışverişi - Real Techniques Fırçalar

Daha önce Kozmela'yı duymuş muydunuz? Site bildiğiniz dermokozmetik cenneti.Bir çok ünlü markanın ürünleri mevcut. Ben de siteyi ilk defa takip ettiğim bir kaç blogdan Real Techniques fırçalar Türkiye' de müjdesiyle duymuştum.Bu fırçalara olan ilgim siteye olan ilgimi de fişekledi tabi.


Fırçaları alıp almamanın kararını vermem epeyce zamanımı aldı, çünkü çok fazla göz makyajı yapmıyordum.Makyaj yapma işine merak salınca kararımı verdim ve uzun zamandır aklımda olan fırçaları geçen pazar gecesi sipariş ettim.(Yabancı sitelerle de karşılaştırdım fiyatları,daha ucuzdu fırçalar Kozmela'da.Malum Euro'nun hali!)
Şiparişim salı günü kargoya verildi, çarşamba elimdeydi.Ürünler oldukça iyi sarılmıştı açmakta zorlandım resmen.Fırçalar benim şiparişim, Bioderma set ve Rebul Parfüm ise sitenin siparişime ekledikleri.
Sitede kredi kartıyla alışveriş yapmanın yanı sıra kapıda ödeme imkanı da var.Kart kullanmayanlar için süper! 75 Tl üzeri alışverişte ise kargo ücretsiz.



Real Techniques Fırçalardan sadece iki set mevcut sitede şu anda.Benim aldığım Your Eyes/Enhanced Starter Set birde Travel Essentials var. Ama aldığım duyumlara göre diğer fırçaları da getirip, satışa sunacaklarmış.Bence de getirsinler zaten, RT fırçaların ünü aldı başını gitti almak isteyeni çok :)

Ben Kozmela alışverişimden oldukça memnun kaldım.Siz daha önce bu siteden alışveriş yaptınız mı? Fikirleriniz neler? Paylaşın :) 

Sevgiler..

...........................................................................................................

Bol hediyeli iki kazananlı çekilişime katıldınız mı? Katılmadıysanız hala fırsatınız var, tıktık!



4 yorum:

  1. ama...ama sitenin güvenlik sertifikası doldu diyor kıpkırmızı bi sayfadaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu görünce baktım siteye ulasılamiyordu, an itibariyle sorun hallolmuş anladıgım kadariyla sorunu çözmüsler :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım :) bende merak ediyorum RT fırçaları ama muhtemelen bu sıralar alamayacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandır almak istiyordum sonunda aldım darısı başına canım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)