BU BLOGDA ARA

11 Kasım 2013 Pazartesi

Kiko Nail Lacquer No:215

Daha önce Kiko'nun herhangi bir ojesini denememiş olarak bu postu büyük keyifle hazırlıyorum.Sevgili  +evremedusa'nın taaa İtalyalardan getirdiği bu ojeyi çok ama çok sevdim.Zaten farklı markaların ojelerini denemekten fazlasıyla zevk alıyorum,bir de oje güzel olunca değmeyin keyfime.


Kiko'nun bu zarif sedefli-inci pembesi ojesi tam anlamıyla harika.
*Ojenin yapısı ne çok kremsi ne de çok akışkan.Tam kıvamında!
*Sürümü oldukça rahat,bu tarz bir renkten fırça izi bırakması beklenilir ama bırakmıyor.
*Rengi çok acık olmasına rağmen kapatıcılığı gayet iyi.2 katta istenilen sonuca ulaşmak mümkün.
*Kuruma hızı oldukça iyi.Kalıcılığı içinde aynı şeyi söyleyebilirim.Çok beğendiğim için iki gün tırnaklarımda durdu herhangi bir bozulma olmadı.



Oje tek başına 'temiz' görünümlü tırnaklar yaratabileceği gibi biraz simle kullanıldığında oldukça şık bir görüntüye bürünüyor.Ben bu güzelim ojeye bu pembe simlerin çok yakışacağını düşündüğüm için sim kullanmayı tercih ettim.Yüzük parmağımın tamamına sim sürerken,diğer tırnaklarıma yarım ay manikür uyguladım.Tırnaklarım çok asil göründü gözüme,sonucu gerçekten çok sevdim. 


Tırnaklarımda gördüğünüz hafif çökmeler ve kabartılar, tırnak yüzeyindeki sorunlar,ojeyle alakası yok.Bir hafta içinde tam üç tırnağımı ev kazalarıyla zedeledim maalesef.Uçlardan kırılma olmadığı için kesmedim ama,çöküntülerin de görünürlüğünü kapatamadım.Kusura bakmayın lütfen.






Ojenin fiyatı hakkında bir bilgim yok ama,oje seven herkesin en az bir kere Kiko oje denemesini isterim.Eminim deneyen herkesin gönlüne taht kuracaktır.

Oje ve manikür hakkındaki görüşlerinizi yorum kısmında belirtmeyi ihmal etmeyin :) 


Sevgiler..







14 yorum:

  1. çok lezzetli bir renk bence:) marshmallow gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  2. ojenin dokusu ne kadar harika duruyor goncacım bayıldım:) gülegüle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, beğenmene de çok sevindim kii:)

      Sil
  3. This is so delicate and sweet, very well done!

    YanıtlaSil
  4. what a lovely shade, looks so cute!

    http://liz-breygel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı, şişedeki rengin aynen tırnaga yansımasıda süper sevdim, teşekkürler=)
    http://waffletadinda.blogspot.com/ bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
  6. :) ben teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar kibar bir renk bu arada bloğumu yeni açtım bi göz atarsan çok severim gonca ablacım bu arada nehiri benim içim öp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Şeymacım :) Nehiri bol bol öperim :):)

      Sil
  8. I looove Kiko nail polishes and love your mani! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) I love them too :) Thank you Irina :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)