BU BLOGDA ARA

7 Kasım 2013 Perşembe

Inspired by Fashion #5 - Houndstooth Print

Kazayağı modeli çok uzun yıllardır hayatımızda ama modası geçmedi,geçmiyor ve geçmeyecek gibi de görünüyor.Ben de bu deseni çok severim hatta bir çanta ve ayakkabım var bu modelde, yıllar önce aldım hala bayılarak kullanıyorum ikisini de. Bu kadar sevdiğim bir deseni bir de tırnaklarımda göreyim dedim gayet hoş bir görüntü çıktı ortaya.


Yaptığım bu desen hakkında mütevazi olamayacağım :) Bu zamana kadar yaptığım en profesyonel ve kusursuza yakın çalışma oldu.Uğraştırmadı desem yalan olur ama bu karmaşık gibi görünen desenin çizimi oldukça kolay.


Tırnaklarıma iki kat beyaz oje sürdükten sonra, tırnak uçlarıma Watsons'un gönderdiği woow dedirten paketten çıkan Rimmel London'un harika kırmızısı Rock n Roll'u uyguladım.Ben bant kullanmadım ama bant kullanarak daha rahat çalışabilirsiniz.
Gelelim kazayaklarına. Öncelikle minik bir kare çizerek işe başlanılıyor.Sonra tepedeki minik kelebeğimsi üçgenler yapılıyor. Karenin iki köşesine de paralel çizgiler çekildi mi, tamamdır.
Ben top coat uygulamadım,deseni dağıttığı için ilk yaptığımı silmek zorunda kaldım,bunu da riske atmadan hemen fotoğrafladım.



Söylediğim gibi ben bu çalışmaya ba-yıl-dım! Umarım aynı fikirdeyizdir :) 

Görsel livingcolorprint.com'dan alıntıdır.

Sevgiler..

14 yorum:

  1. It's really pretty, very eye-catching - well done!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aww thank you Maria, you're so kind <3

      Sil
  2. Ben bu çalışmaya bittim bittim:) bayılmak ne kelime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. Tek kelime ile muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoş görünüyor goncanım bayıldım vallahi ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler,beğenmene çok sevindim.İzmire gelince sözüm olsun;)

      Sil
  5. Bayildim bittim ben de istiyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın olsak yapardım büyük bi zevkle :) Ama eğer takma tırnak takabilirim dersen takma tırnaklara uygulayıp gönderebilirim :)

      Sil
  6. Çok beğendim. Her zamanki gibi harikalar yaratmışsın canım :)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel bi noktaya deginmissiniz top coat benim de yaptıgım desenleri dagıtıyor yanlıs bi marka mı kullanıorum acaba? sinirlerim tepeme çıkıyor tahmin edersiniz o kadar emek sarfettikten sonra=)
    ellerinize sağlık bu desene bayılırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında top coatı uygulamadan önce yeteri kadar beklemek ve aynı noktaya sadece bir kere sürmek gerekiyor.Fırçaya alınan miktarı ne çok ne az olacak şekilde ayarlayıp geniş fırçalı bir top coat kullanırsak sorun biraz daha azalır diye düşünüyorum.Ben dağıtmayan top coat arayışındayım denemeye başladım bile,bulursam seni de bilgilendiririm :)

      Çok teşekkür ederim :) Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)