BU BLOGDA ARA

8 Kasım 2013 Cuma

Flormar Passionate Dots Nail Enamel & Easy Manicure

Flormar kendini çok çabuk ve sürekli yenileyen bir marka haline geldi.Yenilendikçe de ürün kaliteleri de artıyor.Genel olarak kullandığım ürünlerden ben memnun kalıyorum,takip ettiğim kadarıyla bir çok blogger arkadaşım da seviyor.
Ojenin yazısına geçmeden önce bir hatırlatma yapayım Flormar'ın Light of Flowers serisinde %80 gibi müthiş bir indirim var,stokları tüketinceye kadar da sürdürecekler sanırım. LF serisinden beğendiğiniz ürünü çok ucuza almanız mümkün,ben merak ettiklerimi aldım,siz de fırsatı değerlendirin derim ;) 
Gelelim Flormar'ın yeni serisi Passionate Dots'a. Ambalajıyla bile gönülleri fethedecek bir seri yapmışlar.Ben renkli kozmetiği çok fazla kullanmadığım için denemek üzere sadece bir adet oje edindim.Diğer ürünleri de bir çok blog yazdı,okuduğum kadarıyla genel olarak memnun eden bir seri yapmışlar.


*Renk şişede oldukça kırmızı görünüyor ama, PD02 kırmızıya çalan çok güzel bir bordo.
*Oje dokulu tabir edilen ojelerden, Pastel Magic Sand ojelere benziyor.Ama dokululuk oranı biraz daha hafif.
*Oje sürüldüğünde kırmızı görünüyor,ama kurudukça mat bir bordo oluyor. Dokuları da kurudukça beliriyor.
*Dokulu yüzey rahatsız edecek düzeyde değil,dokununca pütür pütür ama takılma yapmıyor.
*İki katta tam kapatıcılık sağlıyor. 
*Kuruma hızı oldukça iyi.
*Çıkarması biraz zahmetli,altına şurada bahsettiğim bazı sürerseniz daha rahat edersiniz.Ya da folyo yöntemini kullanmanız yararınıza olur :)
*Kalıcılığı konusunda gene bir şey diyemeceğim,sadece bir gün tuttum tırnağımda herhangi bir bozulma yoktu.


Ojeyi açıkta bırakabilmek için nail art çalışmasını tırnak uçlarıma çalıştım.Bu da yapılacaklar listesindeydi, bu ojeyi bekliyormuş :)
Yapmak oldukça basit.Önce ince uçlu fırçayla beyaz oval şekillerin sınırlarını çizdim.Daha sonra ojenin kendi fırçasıyla sınırları aşmayacak şekilde tırnak uçlarımı boyadım.İçinde siyah dalgaları yaptım.
Oje mat bitişli olduğu için parlatmamak adına top coat uygulamadım.


Ojenin boncuk boncuk dokusu oldukça net bir şekilde görülüyor.






Flormar'ın bu dokulu ojesini oldukça sevdim. Rengi de yapısı da oldukça güzel.Fiyatı 5.50 TL.Beğendiğiniz bir rengine verilebilecek bir rakam.
Nail art çalışmasını da iyi ki bekletmişim sırada,bu ojeyle uyumuna bayıldım.Siz ne dersiniz?

Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Sevgiler..


5 yorum:

  1. It's both beautiful and fun at the same time :)

    YanıtlaSil
  2. Bu çok iyi duruyor. Alternatifler arasına birinci sıradan girebilir. Gayet güzel durmuş. Paylaştığın için teşekkürler. Fiyatı da düşmüş, çok iyi. Ben de yeniyim buralarda bana da beklerim. Bir sonrakini merakla bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş oje bayıldım resmen. İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Ojeyi ben pek sevememiştim ama senin nail art çalışmanla çok güzel olmuş.
    Ellerine saglik canım :)

    YanıtlaSil
  5. Herkese çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)