BU BLOGDA ARA

26 Kasım 2013 Salı

Floral 'Cathkidston' Nails

Çiçek deseni çalışmayı sevdiğimi her fırsatta söylüyorum.Bu seferki çalışmam 'cathkidston' olarak adlandırılıyor.


Yapımı biraz detaylı olduğu için özen istiyor.Ama bu kolay olmadığı anlamına da gelmiyor :) Baz ojeyi uyguladıktan sonra büyük noktalama aletiyle birleşik 5 tane nokta koyarak çiçeği oluşturuyoruz.Birbirlerine çok yakın yapmamaya çalışın onun dışında istediğiniz yerlere yapabilirsiniz.Sonra daha küçük bir noktalama aletiyle bu  çiçeklerin ortasına aynı yöntemle renkli çiçekler yapın.Ortalara biraz beyaz detaylar ekleyin,yaprakları da yapın.Çiçeklerin etrafına da tercihen kürdanla çiçekleri çevreleyecek küçük noktalar koyun.Hepsi bu kadar!



Bu işlemlerin sonunda oldukça gösterişli tırnaklarınız olacak. Özellikle çiçekli tırnakları sevenlerin çok hoşuna gideceğini düşünüyorum.





Benim silmeye kıyamadığım bu çalışmayı siz nasıl buldunuz? Sevmişsinizdir umarım..


Sevgiler..

...........................................................................................................

Sally Hansen oje de kazanabileceğiniz,Dermostil sponsorluğundaki çekilişe katıldınız mı? Katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz..

16 yorum:

  1. Paylaşıp durma çok kıskanıyorum :))
    Şaka canım, yani kıskanıyorum da paylaşma diyemem çok güzel emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Çok teşekkürler :) Hem kıskanma yahu altı üstü çiçek işte;)

      Sil
  2. This is so sweet and summery - a real treat on a cold day!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I agree with you :)

      Sil
  3. Harika olmus, renklerde cok güzel.

    YanıtlaSil
  4. Çoook güzel olmuşş :) Bayıldııım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Bayıldım, bayıldım! Harika olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alice'ciğim :)

      Sil
  6. Bayildim ! Nefiss olmus sakin silme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) çoktan sildim gitti bile,şimdi kalpli tırnaklarla dolaşıyorum :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)