BU BLOGDA ARA

1 Kasım 2013 Cuma

Essence Peel of Base Coat/Soyulan Oje Bazı

Essence'in Peel of Base Coat'unu çıktığı ilk günden beri almayı çok istiyordum.İlk fırsatta da Gratis'ten bir adet edindim.Yabancı bloglardaki yorumları okuyunca tam bir simli oje canavarı olduğunu düşünmüştüm.Yanılmamışım :)


Dışarıdan bakınca bildiğiniz beyaz oje.Tırnağa sürünce de beyaz oje gibi.Ama kurumaya başlayınca şeffaflaşıp tırnak yüzeyinde parlak,mermerimsi bir görüntü oluşturuyor.Tamamen kuruyup şeffaflaştığında ojeyi uygulamak gerekiyor.
*Sürümü oldukça kolay.
*Çok fazla uygulamaya gerek yok.İnce,tek bir kat sürmek yeterli.
*Yeterince hızlı kuruyor,ve oje sürmek için oldukça uygun bir yüzey oluşturuyor.

Buraya kadar her şey güzel değil mi? Buradan sonrası da güzel.Bu base coat simli ojelerden kolayca kurtulmak için birebir bir ürün.



Ojeyi tırnaktan çıkarmak oldukça kolay.
*Tırnağın herhangi bir ucundan ojeyi iterek soymak mümkün.
*Oje tek parça halinde değil parça parça soyuluyor.
*Sadece tırnak kenarlarında bir miktar oje ve tırnak yüzeyinde yer yer pütürlü bir yüzey kalıyor.Bu sorundan da birazcık aseton yardımıyla kurtulmak çok basit.

Gelelim ürünün tek ve önemli kusuruna.Ojeyi dış etkenlere karşı oldukça dayanıksız hale getiriyor.Ojeyi sürdükten uzunca bir zaman sonra bile bir darbe aldığında (mesela ben ojeyi tırnakladım, sonucu merak ettiğim için, tırnak izim aynen çıktı) oje  zedeleniyor.Sanki ojenin tam kurumasını engelliyor,yada yumuşak bir kıvamda kalmasına neden oluyor gibi. O yüzden top coat uygulamak şart.

Benim gibi sık sık oje değiştirenler için sorun olmayacak, tek olumsuz yanı olan ürünü ben çok çok sevdim.

Ürünün fiyatı 5.90 TL ve bu fiyata göre performansı oldukça iyi!Sırf çıkarmaya üşendiğim için kullanmadığım tüm simli ojelerimi tekrar gün ışığına çıkaracağım.Her gün oje değiştirdiğim için de kullandığım aseton miktarını en aza indirmek için her ojemin altına bu base coat'ı sürmeyi düşünüyorum.Bu yüzden ilk fırsatta bu ürünü yedekleyeceğim. Oje severlere kesinlikle tavsiye ederim..
Ürünü kullananlardan da yorumlarını bekliyorum.


Sevgiler..


15 yorum:

  1. Çok severek kullanıyorum.Hatta yedekledim bile....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk fırsatta yedeklicem canım, çok kullanışlı bir base coat :)

      Sil
  2. It looked like it worked really well - but I don't understand the text ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Maria I apply this base coat, before my glitter nail polishes. And when I want to remove, peel them quickly because of this base coat.I don't need nail polish remover anymore :) I use only a little nail polish remover to clean leftover on my nails.

      Sil
  3. canım güzel günlerde kullan bende almayı düşünüyorum da bir türlü bulamadım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bulursan kesin bi kac tane al :)

      Sil
  4. ben de çok memnun kaldım bundan..

    YanıtlaSil
  5. Simli oje kullanmamama rağmen çok merak ettiğim bir ürün bu benim. Ama bahsettiğin kötü özellik beni biraz düşündürdü açıkçası :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asetacim top coat ile sorun asilabilir, o yuzden alip denemeni oneririm gercektem cok cok iyi bit urun.

      Sil
  6. Çok merak ediyorum ama bir türlü bulamadım bu ürünü :/ Hiç kalmamş oluyor şansıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok zor bulunan bir urun gercekten, devami da gelmeyecekmis sanirim.O yuzden buldugun yerde yedegini de al bence :)

      Sil
  7. Benim kullandığım ünt diye bi peel of base coat var hani sen yorumlarda bu kaldırılacak dedin ya onun yuzden yazıyım dedim hemen ebay den ucuza alabilirsin hem hızlı kuruyor ve yapıştırıcı içinde yok latex de yok çok iyi bişey ben linkinide şimdi koycam

    YanıtlaSil
  8. http://m.ebay.com/itm/UNT-Ready-For-Takeoff-Peel-Off-Base-Coat-15ML-Brand-New-Boxed-/172480431132?hash=item2828a2841c%3Ag%3Ab-IAAOSw44BYDR64&_trkparms=pageci%253A0ff484ad-e0a4-11e6-857f-74dbd180834d%257Cparentrq%253Ac64c181b1590a2a316e2d14affb76176%257Ciid%253A13

    Bence burda linkini koyduğum peel of base coatuda dene hem ucuz hızlı kuruyor ltebesir yok yapıştırıcı değil acayip güzel

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)